Autor Wątek: Brak możliwości weryfikacji konta bankowego  (Przeczytany 1707 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline geep87

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 13
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: GT 1.70
Brak możliwości weryfikacji konta bankowego
« dnia: Styczeń 20, 2023, 08:01:11 »
Mimo aktywnego abonamentu i podłączonego konta, nawet wylogowałem się z konta i zalogowałem ponownie, ale dalej nie działa :( coś jeszcze muszę gdzieś ustawić?


Offline dkozlowski

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 17263
  • Reputacja +800/-27
  • Wersja programu: GT/Navireo/nexo
Odp: Brak możliwości weryfikacji konta bankowego
« Odpowiedź #1 dnia: Styczeń 20, 2023, 09:48:50 »
Mimo aktywnego abonamentu i podłączonego konta, nawet wylogowałem się z konta i zalogowałem ponownie, ale dalej nie działa :( coś jeszcze muszę gdzieś ustawić?

Do programu i abonamentu warto jeszcze dorzucić szkolenie z obsługi programu... Rachunek bankowy kontrahenta na dokumencie jest aktywny kiedy jest wykorzystywany, a (obecnie) jest wykorzystywany tylko wtedy kiedy jest tworzona operacja bankowa, czyli przy formie płatności "zapłacono przelewem"... Rachunek możesz sprawdzić zmieniając na chwilę formę płatności (o ile jest dostępna), z karty kontrahenta, a najlepiej podczas płacenia i generowania paczki przelewów (wtedy wykonuje się automatycznie).
Daniel, Białystok.

Offline geep87

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 13
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: GT 1.70
Odp: Brak możliwości weryfikacji konta bankowego
« Odpowiedź #2 dnia: Styczeń 20, 2023, 13:15:31 »
Zasugerowałem się, że jeśli jest opcja, a jest niedostępna to musi być jakiś powód... ok, dzięki, wszystko jasne.

Odp: Brak możliwości weryfikacji konta bankowego
« Odpowiedź #2 dnia: Styczeń 20, 2023, 13:15:31 »