Witam,
Mamy w firmie serwer i do niego podpięte 8 końcowych komputerów.
Wszystko działało OK do dnia 15.05.2023r.
Od dnia nikt z pracowników nie może zalogować się na swoich stanowiskach subiekt GT oraz Rewizor GT!
Mało tego - wywaliło nam płatność terminalem płatniczym i da się płacić tylko z jednego stanowiska

Gdy odpalamy subiekta, wszystko łączy się z serwerem, wybieramy podmiot, później użytkownika i wpisujemy jego hasło i klikamy OK (aby się zalogować). Po czym wyświetla się ekran uruchamiania z napisem PROGRAM PRZYGOTOWUJE SIĘ DO PRACY. PROSZĘ CZEKAĆ...
No i kaplica - można czekać i 30min i NIC. Wszystko stoi.
Jedyne rozwiązanie jakie znaleźliśmy - idziemy do głównego serwera i tam gdy zalogujemy się na danego użytkownika (tutaj o dziwo od w/w daty logowanie trwa 5min /zawsze trwało parę sekund/) i gdy raz zalogujemy się na serwerze na danego użytkownika to dziwnym cudem ten użytkownik może już też zalogować się na swoim komputerze końcowym (TADAM!). Ale na drugi dzień ta sama sytuacja z rana - nie da się znów zalogować więc trzeba iść do serwera, zalogować się, wylogować i wtedy można iść do swojego komputera pracować. O co chodzi???
Napomnę, że w ciągu ostatnich 4 tygodni NIC nie zmienialiśmy ani w komputerach firmowych, ani w serwerze ani nie aktualizowaliśmy subiekta ani sql'a.
Subiekt wersja 1.75 SP1
Aha, zauważyłem że na serwerze lubi teraz co jakiś czas wywalić komunikat podczas uruchomionego Subiekta:
SERWER ZAJĘTY. Nie można ukończyć tej czynności...Dzisiaj gdy zadzwoniłem na infolinię techniczną to otrzymałem magiczną odpowiedź: "Proszę wykupić abonament pomocy technicznej za prawie 400pln netto to MOŻE panu pomożemy". A firma nam stoi na głowie bo nie da się pracować. Jestem rozczarowany bo dzwonię z nagłą awarią (nie z naszej winy) a nie z pytaniem co, jak i gdzie kliknąć aby dodać sobie dodatkową funkcję.
Proszę o pomoc