Autor Wątek: Brak możliwości zalogowania z końcowych komputerów  (Przeczytany 1200 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Ordi

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 4
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: Subiekt GT 1.34 HF1
Brak możliwości zalogowania z końcowych komputerów
« dnia: Maj 17, 2023, 00:31:47 »
Witam,

Mamy w firmie serwer i do niego podpięte 8 końcowych komputerów.
Wszystko działało OK do dnia 15.05.2023r.
Od dnia nikt z pracowników nie może zalogować się na swoich stanowiskach subiekt GT oraz Rewizor GT!
Mało tego - wywaliło nam płatność terminalem płatniczym i da się płacić tylko z jednego stanowiska  :o

Gdy odpalamy subiekta, wszystko łączy się z serwerem, wybieramy podmiot, później użytkownika i wpisujemy jego hasło i klikamy OK (aby się zalogować). Po czym wyświetla się ekran uruchamiania z napisem PROGRAM PRZYGOTOWUJE SIĘ DO PRACY. PROSZĘ CZEKAĆ...
No i kaplica - można czekać i 30min i NIC. Wszystko stoi.

Jedyne rozwiązanie jakie znaleźliśmy - idziemy do głównego serwera i tam gdy zalogujemy się na danego użytkownika (tutaj o dziwo od w/w daty logowanie trwa 5min  /zawsze trwało parę sekund/) i gdy raz zalogujemy się na serwerze na danego użytkownika to dziwnym cudem ten użytkownik może już też zalogować się na swoim komputerze końcowym (TADAM!). Ale na drugi dzień ta sama sytuacja z rana - nie da się znów zalogować więc trzeba iść do serwera, zalogować się, wylogować i wtedy można iść do swojego komputera pracować. O co chodzi???

Napomnę, że w ciągu ostatnich 4 tygodni NIC nie zmienialiśmy ani w komputerach firmowych, ani w serwerze ani nie aktualizowaliśmy subiekta ani sql'a.

Subiekt wersja 1.75 SP1

Aha, zauważyłem że na serwerze lubi teraz co jakiś czas wywalić komunikat podczas uruchomionego Subiekta: SERWER ZAJĘTY. Nie można ukończyć tej czynności...

Dzisiaj gdy zadzwoniłem na infolinię techniczną to otrzymałem magiczną odpowiedź: "Proszę wykupić abonament pomocy technicznej za prawie 400pln netto to MOŻE panu pomożemy". A firma nam stoi na głowie bo nie da się pracować. Jestem rozczarowany bo dzwonię z nagłą awarią (nie z naszej winy) a nie z pytaniem co, jak i gdzie kliknąć aby dodać sobie dodatkową funkcję.

Proszę o pomoc

Online candy

  • Zaawansowany użytkownik
  • ****
  • Wiadomości: 4871
  • Reputacja +172/-11
Brak możliwości zalogowania z końcowych komputerów
« Odpowiedź #1 dnia: Maj 17, 2023, 01:10:08 »
To ostatnie to dokładnie to za co zapłaciłeś w kwestii wsparcia (czyli nic), więc nie narzekaj.
A zwiechy pojawiły się wczoraj w wielu miejscach.
Insert o tym wie, ale na razie rzecz jest badana,.
Nie pytaj co rząd może zrobić dla Ciebie. Spytaj czy mógłby tego nie robić.

Offline cptbombax

  • Użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 83
  • Reputacja +2/-0
  • Wersja programu: GT
Odp: Brak możliwości zalogowania z końcowych komputerów
« Odpowiedź #2 dnia: Maj 22, 2023, 11:19:56 »
Czy z tymi zwieszkami coś wiadomo? U nas też około 15.05 na takiej samej wersji po aktualizacji co jakiś czas jakieś losowe spowolnienia się pojawiają.
Insert wypuścił dodatowek SP2 i HF1 , ale nie widzę nic wzmianek o wydajności.

Offline dkozlowski

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 17040
  • Reputacja +798/-27
  • Wersja programu: GT/Navireo/nexo
Odp: Brak możliwości zalogowania z końcowych komputerów
« Odpowiedź #3 dnia: Maj 22, 2023, 12:03:49 »
Coś wiadomo, podobno Defender skanuje pobrane aktualizacje programów, można je usunąć... Spowolnienia pojawiają się tylko przy starcie lub zamknięciu programu.
Daniel, Białystok.

Forum Użytkownikow Subiekt GT

Odp: Brak możliwości zalogowania z końcowych komputerów
« Odpowiedź #3 dnia: Maj 22, 2023, 12:03:49 »