Autor Wątek: Brak możliwości zmiany rachunku podmiotu.  (Przeczytany 1840 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline sebudin

  • Użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 78
  • Reputacja +2/-0
  • Wersja programu: 1.27sp1
Brak możliwości zmiany rachunku podmiotu.
« dnia: Wrzesień 30, 2016, 20:00:45 »
Witam
Mam klienta który ma 7 rachunków bankowych, wchodząc w administrację / słowniki/ rach.podmiotów wybieram rachunek bankowy, popraw, mogę poprawić wszystko oprócz nr konta (zmienił się kod swift), ale jest jeden rachunek (nie domyślny) w którym to konto mogę zmienić, w pozostałych 6 - nie da rady. Od czego to zależy ?
Wszystkie są zaznaczone jako IBAN, wszystkie były użyte, loguję się jako szef.

Offline dkozlowski

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 17263
  • Reputacja +800/-27
  • Wersja programu: GT/Navireo/nexo
Odp: Brak możliwości zmiany rachunku podmiotu.
« Odpowiedź #1 dnia: Wrzesień 30, 2016, 20:09:32 »
No od powiązania rachunku z dokumentami.
Daniel, Białystok.

Odp: Brak możliwości zmiany rachunku podmiotu.
« Odpowiedź #1 dnia: Wrzesień 30, 2016, 20:09:32 »