Forum Użytkownikow Subiekt GT
InsERT GT => Subiekt GT => Wątek zaczęty przez: arronlewis w Listopad 05, 2020, 11:48:58
-
Witam
Czy ktoś spotkał się z takim problemem w najnowszej wersji SGT? Przy próbie wydruku faktury czy innego dowolnego dokumentu po kliknięciu w przycisk Drukuj nie ma w ogóle reakcji, nic się nie drukuje. Nie działa również opcja Podgląd (zero reakcji), a kiedy wybieram Eksport to pojawia się błąd: "Eksport zakończony niepowodzeniem". Mam najnowszą wersję 1.64 HF2 (1.6402.2.4882). Nowy komputer ze świeżo zainstalowanym czystym Windows 10 64bit ze wszystkimi aktualizacjami (1909). Znalazłem na forum informację, że pomaga Aktualizacja standardowych wzorców wydruków, ale niestety nie u mnie (Operacje/Aktualizuj standardowe wzorce).
Założyłem dodatkowy podmiot demo z wypełnionymi danymi i tam jest też ten sam problem. Próba naprawy programu przez Dodaj/Usuń programy nie pomogła. Już brak słów co to może być. Pomożecie ? :)
Co ciekawe, wszystkie inne funkcje programu z wyjątkiem powyższych wydają się działać prawidłowo.
Pozdrawiam
-
Pewnie jakiś problem z crystalem - próbowałeś przeinstalować subiekta?
-
Czy ktoś spotkał się z takim problemem w najnowszej wersji SGT?
W najnowszej jeszcze nie, ale wiele razy w poprzednich wersjach... Skoro na demo jest tak samo, to znaczyło, że nie są uszkodzone wzorce w programie i przyczyna jest poza programem, więc odbudowa nic nie da. Możliwe przyczyny były nie raz opisywane na forum, jedną z nich jest domyślna drukarka z niestandardowym rozmiarem papieru, mogą to być też programy antywirusowe, czy uszkodzona instalacja programu, ale tego już trzeba szukać w miejscu występowania - temat raczej dla serwisanta.