Autor Wątek: Brak wydruku paragonu, ale status fiskalny zarejestrowany  (Przeczytany 1779 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline INGLOT PROMENADA

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 1
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: 1.51 SP1 (1.5103.10.4139)
Brak wydruku paragonu, ale status fiskalny zarejestrowany
« dnia: Luty 25, 2021, 11:45:49 »
Witam.
Sprzedaż prowadzimy na Subiekt Sprint 2. Problem mam taki, że paragon został zarejestrowany, status pokazuje zafiskalizowany, ale nie wydrukował się. Pokazuje się ta sprzedaż w subiekcie GT, ale nie wlicza się do raportu dobowego. Jak mam wydrukować ten paragon? Wiem, że robiło się takie coś jakoś przez Kasiarza GT, ale jak to nie mam pojęcia.. proszę o pomoc.

Offline dkozlowski

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 17231
  • Reputacja +800/-27
  • Wersja programu: GT/Navireo/nexo
Odp: Brak wydruku paragonu, ale status fiskalny zarejestrowany
« Odpowiedź #1 dnia: Luty 25, 2021, 11:52:31 »
Sprzedaż prowadzimy na Subiekt Sprint 2.

To nie jest dział dla Sprinta.

Problem mam taki, że paragon został zarejestrowany, status pokazuje zafiskalizowany, ale nie wydrukował się. Pokazuje się ta sprzedaż w subiekcie GT, ale nie wlicza się do raportu dobowego. Jak mam wydrukować ten paragon?

W Subiekcie GT wystarczy wybrać przycisk "Drukuj" i zaznaczyć fiskalizację, wcześniej oczywiście musi zostać skonfigurowane połączenie z drukarką fiskalną. Do Sprinta nie zaglądam od lat - nie sprzedajemy, nie wdrażamy, nie serwisujemy, gdyż produkt od dawana nie jest rozwijany.

Wiem, że robiło się takie coś jakoś przez Kasiarza GT, ale jak to nie mam pojęcia.. proszę o pomoc.

Czyli wiesz delikatnie mówiąc niewiele - Kasiarz nigdy nie posiadał takiej funkcjonalności - (na szybko) polecam spytać dostawcę programu. 
Daniel, Białystok.

Forum Użytkownikow Subiekt GT

Odp: Brak wydruku paragonu, ale status fiskalny zarejestrowany
« Odpowiedź #1 dnia: Luty 25, 2021, 11:52:31 »