InsERT GT => Subiekt GT => Wątek zaczęty przez: Nasiad w Listopad 26, 2020, 15:28:55
-
Witam,
mam taki problem. Mój kontrahent zamawia u mnie nietypowe elementy betonowe, oczywiście wpłacając mi zaliczkę wysokości 50% zamówionego towaru. Następnie w przeciągu 3/4 miesięcy to odbiera ( kilkunastokrotnie podstawiając auta). Jak prawidłowo zaznaczyć to magazynowo i księgowo ( kontrahent chce za każdy odbiór f-rę na tą odebraną cześć). Przy wystawianiu takiej faktury można zaznaczyć 50% kredyt kupiecki i 50% przedpłata ( ale nie wiem jak to prawidłowo robić ). Mniej więcej oczekuje żeby to można zrobić tak jak w przypadku tworzenia zamówienia od klienta następnie wystawienia faktury na odebraną część i utworzenie nowego zamówienia różnicowego ( niestety nie potrafię sobie wtedy poradzić z zaliczką )
pozdrawiam Nasiadek
-
Program nie obsługuje takiego scenariusza, więc nie należało się zgadzać na taki sposób rozliczenia, teraz pozostają robótki ręczne.