Autor Wątek: problem z aktywacją Abonamentu  (Przeczytany 5410 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline e-tom

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 19
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: Subiekt GT 1.44 SP2
problem z aktywacją Abonamentu
« dnia: Czerwiec 21, 2019, 12:27:48 »
Witam.
Na początku roku kupiłem subiekta GT i też od razu zakupiłem abonament do niego...
Wpisałem klucz licencyjny i po 3-4 miesiącach wyskakuje mi komunikat taki jak w załączniku.
Jak wchodzę w POMOC / ZARZĄDZANIE LICENCJAMI / LICENCJE PODMIOTU / Status Licencji- zarejestrowana.
Więc dlaczego Subiekt pokazuje że BRAK ABONAMENTU?
Proszę o pomoc.

Offline birds22

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 9208
  • Reputacja +1304/-21
  • Wersja programu: Najnowsza
Odp: problem z aktywacją Abonamentu
« Odpowiedź #1 dnia: Czerwiec 21, 2019, 13:22:51 »
I naprawdę sprzedawca abonamentu nie chce pomóc? Zmień sprzedawcę...
Sławek, Zduńska Wola

Offline e-tom

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 19
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: Subiekt GT 1.44 SP2
Odp: problem z aktywacją Abonamentu
« Odpowiedź #2 dnia: Czerwiec 21, 2019, 15:10:23 »
abonament kupiłem w sklepie u partnera INSERT i myślałem że nie będzie problemu z aktywacją...

Offline dkozlowski

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 17040
  • Reputacja +798/-27
  • Wersja programu: GT/Navireo/nexo
Odp: problem z aktywacją Abonamentu
« Odpowiedź #3 dnia: Czerwiec 21, 2019, 15:11:48 »
Twój opis nie trzyma się kupy - nie można kupić (wygenerować) abonamentu przed rejestracją programu...
Daniel, Białystok.

Offline e-tom

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 19
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: Subiekt GT 1.44 SP2
Odp: problem z aktywacją Abonamentu
« Odpowiedź #4 dnia: Czerwiec 21, 2019, 15:58:35 »
no właśnie też tego nie rozumiem. Bo klucz jest wpisany a wyskakuje informacja - Brak Abonamentu.

Offline dkozlowski

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 17040
  • Reputacja +798/-27
  • Wersja programu: GT/Navireo/nexo
Odp: problem z aktywacją Abonamentu
« Odpowiedź #5 dnia: Czerwiec 21, 2019, 16:31:50 »
Ja też nie rozumiem dlaczego jeszcze tego nie wyjaśniałeś ze sprzedawcą, nie rozumiem też dlaczego nie odniosłeś się do moje wypowiedzi, cały czas wszystko wskazuje, że NIE kupiłeś abonamentu lub nie został wygenerowany...
Daniel, Białystok.

Offline Chris

  • Zaawansowany użytkownik
  • ****
  • Wiadomości: 2850
  • Reputacja +275/-0
  • Wersja programu: GT, Nexo - aktualne
Odp: problem z aktywacją Abonamentu
« Odpowiedź #6 dnia: Czerwiec 21, 2019, 20:51:27 »
Jest jeszcze możliwość, że program nie pobrał informacji o abonamencie, bo nie masz włączonego Insmaila. Wejdź z górnego menu do Pomoc->Aktuliacje biznesowe i kliknij odśwież, jak wyskoczy informacja, że insmail jest nieaktywny, to go włącz (opcja insmail jest obok linku odśwież)
Krzysztof, Radom

Offline e-tom

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 19
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: Subiekt GT 1.44 SP2
Odp: problem z aktywacją Abonamentu
« Odpowiedź #7 dnia: Czerwiec 22, 2019, 14:57:35 »
sprawdziłem jest włączony i nadal czarna d..a

Offline birds22

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 9208
  • Reputacja +1304/-21
  • Wersja programu: Najnowsza
Odp: problem z aktywacją Abonamentu
« Odpowiedź #8 dnia: Czerwiec 22, 2019, 18:45:54 »
Co Cię zniechęca do tego, żeby skontaktować się z osobą, która podobno sprzedała Ci abonament?

Tak jak wcześniej zostałeś poinformowany nie ma możliwości zakupu abonamentu na jeszcze nie zarejestrowany program. Chyba, że zarejestrowałeś program (albo ktoś to zrobił za Ciebie) i wtedy wygenerował abonament. Bez sprzedawcy abonamentu się nie obędzie.
Sławek, Zduńska Wola

Forum Użytkownikow Subiekt GT

Odp: problem z aktywacją Abonamentu
« Odpowiedź #8 dnia: Czerwiec 22, 2019, 18:45:54 »