Autor Wątek: Integracja SGT ze sklepami  (Przeczytany 1096 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline puma123

  • Użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 87
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: 1.44
Integracja SGT ze sklepami
« dnia: Marzec 10, 2020, 08:08:45 »
To znów ja, ale tym razem chciałbym podzielić się z Wami pewnymi spostrzeżeniami, które dotyczą integrowania SGT ze sklepami www.
Jest kilka różnych rozwiązań, ja do tej pory korzystałem kilka lat z jednego, s2s, a od ok 2 mcy korzystam z rozwiązania Integratory.pl, ponieważ s2s wg mnie nie zdawało egzaminu.

Ktoś kiedyś napisał, że s2s nie zawsze działa, nie aktualizuje dokładnie stanów itp. Pojawia się wiele błędów w jego pracy, co dość często zgłaszałem jego twórcy, firmie e-mo, jednak zawsze próbowano 'kierować' problem na moje błędne działanie, na złą konfigurację Windowsa itp.

Pewnego dnia, jakieś 2 mce temu czara goryczy się przelała, wziąłem na testy rozwiązanie proponowane przez Integratory.pl i po 5 dniach testów, podjąłem decyzję, że jest to rozwiązanie sprawdzone, działające poprawnie, z dużymi możliwościami, support odpisuje od ręki itp. Oczywiscie nie wiem, jak działają pozostałe rozwiązania dostępne na rynku, ale chcę podzielić się z Wami opinią, że sprawdzam nadal to nowe rozwiązanie i nie ma żadnego zawieszania poprawnego działania, wszystko aktualizuje wg harmonogramu, który ustaliłem, płynnie, a raporty, które mogę na bieżąco przeglądać upewniają mnie, że wszystko jest ok.

Np.
Produkt X - z jakiegoś powodu nie został zaktualizowany w sklepie - mam jasny komunikat dlaczego, mało tego, jak poprawię błąd, to integrator pamięta, ze ma wykonać zaległą aktualizację - co s2s nie zawsze było takie proste i oczywiste, co powodowało, że po wystąpieniu błędu s2s zapominał, ze nie wykonał aktualizacji

s2s dopisywał np w SGT przedrostek do ID Klienta - integrator obecny tego nie robi

Słowem, mogę się z Wami podzielić moimi doświadczeniami w sferze integracji, w moim wypadku z shopgoldem, może się to komuś przyda.

Nie neguję jednego oprogramowania, nie zachwalam innego, nie mam z tymi firmami nic wspólnego poza tym, ze wykupiłem ich aplikacje i z nich korzystam i korzystałem. Po prostu wiem, co znaczy jak coś nie działa konkretnie i chce się taki kłopot rozwiązać.

Forum Użytkownikow Subiekt GT

Integracja SGT ze sklepami
« dnia: Marzec 10, 2020, 08:08:45 »