Autor Wątek: Dodaj działanie przestało funkcjonować po aktualizacji do 1.70 SP1  (Przeczytany 1457 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Bart

  • Aktywny użytkownik
  • ***
  • Wiadomości: 349
  • Reputacja +26/-0
  • Wersja programu: GT, najnowsze wersje
Po aktualizacji do 1.70 SP1 nie działa nam funkcja "dodaj działanie", po zaznaczeniu jej na dokumencie (np. WZ czy FS) i zapisaniu dokumentu do tej pory pojawiało się nam okienko z dodaniem wydarzenia do kalendarza - po aktualizacji się nie pokazuje. Ręcznie można nadal wszystko dodawać do kalendarza.

Czy ktoś z Was ma też taki problem lub mógłby to zweryfikować u siebie?
Nie korzystamy z Gestora (kupiliśmy kiedyś, ale nie spełnił naszych oczekiwań) i nie mamy abonamentu na ulepszenia dla niego.
Czy ta funkcja w Subiekcie jest powiązana z Gestorem i to może mieć wpływ na jej działanie?

Pozdrawiam,
Bartek

Offline dkozlowski

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 17264
  • Reputacja +800/-27
  • Wersja programu: GT/Navireo/nexo
Odp: Dodaj działanie przestało funkcjonować po aktualizacji do 1.70 SP1
« Odpowiedź #1 dnia: Luty 16, 2022, 11:58:25 »
To znany problem wersji 1.70 SP1, ma zostać poprawiony w najbliższym HF.
Daniel, Białystok.

Offline Bart

  • Aktywny użytkownik
  • ***
  • Wiadomości: 349
  • Reputacja +26/-0
  • Wersja programu: GT, najnowsze wersje
Odp: Dodaj działanie przestało funkcjonować po aktualizacji do 1.70 SP1
« Odpowiedź #2 dnia: Luty 16, 2022, 11:59:55 »
Uff, dziękuję za szybką informację.

Pozdrawiam,
Bartek

Odp: Dodaj działanie przestało funkcjonować po aktualizacji do 1.70 SP1
« Odpowiedź #2 dnia: Luty 16, 2022, 11:59:55 »