InsERT GT => Subiekt GT => Wątek zaczęty przez: Bandek w Kwiecień 02, 2016, 23:53:32
-
Mam dwa magazyny i dla każdego osobny wzorzec wydruku faktury sprzedaży. Podczas drukowania faktury lub wysyłania jej do pliku/mailem trzeba wybierać wzorzec wydruku w zależności od magazynu z którego wystawiam fakturę. Fajnie byłoby tak jakby się to robiło automatycznie czyli domyślny wzorzec faktury dla danego magazynu. Ale oczywiście wzorce chciałbym sobie nadal edytować tak jak teraz z poziomu Subiekta bo często coś w nich zmieniam.
Czy jest już takie rozwiązanie a jak nie ma to czy ktoś i za ile byłby w stanie je zrobić. Raczej chciałbym to tanio kupić bo nie jest to dla mnie pilna sprawa. Po prostu fajnie by byłoby jakby nie trzeba było tego wzorca wybierać :)
-
Rozwiązanie jest dość oczywiste - zmodyfikowany wzorzec wydruku, które będzie prezentował dane w zależności od magazynu... Niestety nie napisałeś ani słowa o tym czym różnią się te wzorce, więc nie da się odpowiedzieć na pytanie...
-
W sumie to tylko:
-inne nagłówki
-inne stopki
-na jednym drukują się uwagi, a na drugim nie
-inne nazewnictwo form płatności - wybrany wzorzec, zakładka inne, pozostałe pola na dokumencie - np. na jednym jest standardowo "zapłacono gotówką", a na drugim "zapłacono za pobraniem"
-
-inne nagłówki
-inne stopki
Bez problemu nagłówki i stopki można powiązać z magazynem po stronie programu, wprowadzałem wielokrtonie takie modyfikacje.
-na jednym drukują się uwagi, a na drugim nie
Tego nie rozumiem... Taki "niestandardowy" warunek musiałby zostać umieszczony na sztywno we wzorcu wydruku.
-inne nazewnictwo form płatności - wybrany wzorzec, zakładka inne, pozostałe pola na dokumencie - np. na jednym jest standardowo "zapłacono gotówką", a na drugim "zapłacono za pobraniem"
Tego też nie rozumiem... Taki "niestandardowy" warunek też musiałby zostać na sztywno umieszczony na wzorcu.
W sumie to tylko:
Z jednej strony to "tylko", a z drugiej ostatnie dwa punkty to Twoje indywidulane założenia, z którymi spotkam się pierwszy raz.
-
Ale co to w ogóle znaczy że masz wpisaną standardową formę płatności we wzorcu wydruku?
Nie rozumiem gdzie we wzorcu jest miejsce na standard czy wartość domyślną.
-
-inne nagłówki - to musi być, nazwy to nagłówek1 i nagłówek2, są to nagłówki raportu
-inne stopki - to musi być, nazwy to stopka1 i stopka2, są to stopki raportu
-na jednym drukują się uwagi, a na drugim nie - tutaj włączę drukowanie uwag na obu i z głowy
-inne nazewnictwo form płatności - wybrany wzorzec, zakładka inne, pozostałe pola na dokumencie - np. na jednym jest standardowo "zapłacono gotówką", a na drugim "zapłacono za pobraniem" - jak się nie da to mogę to odpuścić, spróbuję poradzić sobie jakoś inaczej - w SGT brakuje rodzaju płatności "zapłacono za pobraniem" ale za dużo pisania żeby to tłumaczyć ;)
Czyli nie będę mógł już sobie edytować tych wzorców oddzielnie bo będzie jeden wzorzec wydruku rozróżniający tylko nagłówki i stopki?
O jakiej cenie mówimy?
-
-inne nazewnictwo form płatności - wybrany wzorzec, zakładka inne, pozostałe pola na dokumencie - np. na jednym jest standardowo "zapłacono gotówką", a na drugim "zapłacono za pobraniem" - jak się nie da to mogę to odpuścić, spróbuję poradzić sobie jakoś inaczej - w SGT brakuje rodzaju płatności "zapłacono za pobraniem" ale za dużo pisania żeby to tłumaczyć ;)
Nie wiem co tu jest do tłumaczenia... Dlaczego do pobrań nie wykorzystujesz płatności kartą czy kredytu, działają identycznie jak pobranie ?
-
Nie wiem co tu jest do tłumaczenia... Dlaczego do pobrań nie wykorzystujesz płatności kartą czy kredytu, działają identycznie jak pobranie ?
-jak wybierzesz w fakturze zapłatę gotówką to drukuje się "zapłacono gotówką"
-jak wybierzesz w fakturze zapłatę kartą to drukuje się "zapłacono kartą"
-jak wybierzesz w fakturze kredyt to drukuje się "pozostało do zapłaty..."
Gdzie tutaj pisze "zapłacono za pobraniem" ;) A czemu ma pisać "zapłacono za pobraniem" to za dużo pisania, spytajcie księgowych (głównie w urzędach) - to ich wymysł ;)
Bardzo proszę - skupmy się na podstawowej sprawie - czyli jeden wzorzec wydruku w którym nagłówek i stopka drukują się w zależności od magazynu.
Czy ktoś ma takie rozwiązanie i w jakiej cenie?
-
Nie wiem co tu jest do tłumaczenia... Dlaczego do pobrań nie wykorzystujesz płatności kartą czy kredytu, działają identycznie jak pobranie ?
-jak wybierzesz w fakturze zapłatę gotówką to drukuje się "zapłacono gotówką"
-jak wybierzesz w fakturze zapłatę kartą to drukuje się "zapłacono kartą"
-jak wybierzesz w fakturze kredyt to drukuje się "pozostało do zapłaty..."
Gdzie tutaj pisze "zapłacono za pobraniem" ;)
Ciągle nie rozumiem w czym problem... Wystarczy zmienić nawę płatności w parametrach wzorca co jest dostępne w standardzie ? Jeśli to za mało to poza programem można zmodyfikować wydruk tak, aby drukowały się nazwy form płatności ze słowników.
Bardzo proszę - skupmy się na podstawowej sprawie - czyli jeden wzorzec wydruku w którym nagłówek i stopka drukują się w zależności od magazynu.
Czy ktoś ma takie rozwiązanie i w jakiej cenie?
Po tylu latach na forum powinieneś widzieć, że:
- jeśli nie ma gotowego rozwiązania to większości przypadków można je zrealizować (nikt nie tworzy rozwiązań z nudów, powstają na zamówienie użytkowników)
- ewentualne kwestie finansowe nie są poruszane na forum
-
Bardzo proszę - skupmy się na podstawowej sprawie - czyli jeden wzorzec wydruku w którym nagłówek i stopka drukują się w zależności od magazynu.
Czy ktoś ma takie rozwiązanie i w jakiej cenie?
Bardzo proszę pisać na PW.
-
Już tanio kupiłem więc sprawa nieaktualna, dziękuję