Autor Wątek: DOSTOSOWANIE SUBIEKTA DO EWIDENCJI ODPADÓW - czy możliwe, czy ktoś to zrobił?  (Przeczytany 2087 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline ryspek

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 1
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: 28
Czy jest możliwe i sensowne dostosowanie Subiekta do ewidencji odpadów? Czy ktoś to już zrobił?

Rejestr BDO to obowiązkowa od 2020 ewidencja zbierania, przekazywania, przetwarzania i wytwarzania odpadów. Chciałbym synchronizować ją z ewidencją magazynową, np. porównanie mas magazynu i BEO wg kodów odpadów.

Aby to było możliwe potrzeba, by Subiekt pozwalał dla operacji magazynowych podawanie i filtrowanie wg następujących cech
1.   Odbiorca/Dostawca: NR-BDO(9cyfr)/MPD(4cyfry)=nr miejsca prowadzenia działalności
2.   Transportujący: Nr-BDO(9cyfr)/Nr-samochodu
3.   Typ operacji odpadowej: Przyjęcie, Przekazanie, Przetworzenie, Wytworzenie, Inne
4.   Rodzaj przekazu odpadów od/do: Zbierający, Recykler (wydaje ZPR lub DPR), Eksport, Import,Inne
5.   Kod odpadu: kod (9znaków) wg klasyfikacji odpadów (Lista zawiera  927 rodzajów odpadów np. 16.06.01* Baterie i akumulatory ołowiowe)
6.   Grupa sprzętu (1cyfra): 1…6 dla odpadów sprzętu elektronicznego i elektrycznego

Offline Paweł Szczygiel

  • Aktywny użytkownik
  • ***
  • Wiadomości: 169
  • Reputacja +4/-0
Rozwiązanie można oprzeć na polach własnych kontrahentów, towarów oraz rozszerzonych polach własnych dokumentu.
Raport można wykonać jako zestawienie własne SQL.

Paweł Szczygieł

Forum Użytkownikow Subiekt GT