Witam,
Mam problem z konfiguracją drukarki fiskalnej w Sprincie. Po każdym włączeniu komputera w subiekcie sprint stanowisko sprzedaży wyskakuje komunikat "Nie można nawiązać połączenia z serwisem fiskalizacji. Włącz serwis fiskalizacji bądź skonfiguruj go w aplikacji Zarządzanie sklepem". Aby podłączyć drukarkę muszę wejść w Zarządzanie sklepem, administracja, Drukarki fiskalne, wyskakuje okienko nazwa komputera i przycisk połącz. Po jego wciśnięciu dopiero jest widoczna drukarka fiskalna i mogę włączyć Subiekt Sprint Sprzedaż. Co zrobić, żeby on była widoczna cały czas, żebym nie musiał po każdym włączeniu komputera wchodzić w zarządzanie sklepem i powtarzać te czynności.
W zakładce stanowiska wszystko mam poprawnie skonfigurowane. Miał może ktoś taki problem i wie jak go rozwiązać?