InsERT GT => Subiekt GT => Wątek zaczęty przez: jalowiec w Luty 23, 2022, 11:50:52
-
Witam wszystkich forumowiczów :)
Pracujemy na 3 stanowiskach, gdzie są 3 drukarki fiskalne Novitus HD Online. Całość spięta z Subiektem po sieci poprzez SUZ (serwer urządzeń zewnętrznych). Drukarki podpięte po kablu USB. Wszystkie mają oczywiście wzorowe połączenie i działają, ale na każdym stanowisku występuje ten sam błąd - w pewnym momencie traci się połączenie z drukarkami i zwracany jest błąd w menadżerze wydruków fiskalnych - Brak połączenia z urządzeniem. Nie powiodło się wykonanie polecenia...
Aby naprawić połączenie należy wypiąć kabel USB i po chwili wpiąć go ponownie, albo zrestartować drukarkę... Później wszystko znów działa jakiś czas i znów występuje analogiczna sytuacja.
Na wszystkich stanowiskach mamy to samo (są inne komputery, inne systemy operacyjne) - więc problem leży gdzieś indziej.
Czy ktoś ma podobny problem, albo pomysł co pomoże powodować taki stan rzeczy?
Za rozwiązanie problemu zapłacimy bo nam skończyły się już pomysły.
-
Na wszystkich stanowiskach mamy to samo (są inne komputery, inne systemy operacyjne) - więc problem leży gdzieś indziej.
To gdzie według Ciebie problem nie leży lub leży.
Czy ktoś ma podobny problem, albo pomysł co pomoże powodować taki stan rzeczy?
Podobne problemy i rozwiązania, a dokładniej obejścia była opisywane na forum, dlaczego nie skorzystałeś ?
Za rozwiązanie problemu zapłacimy bo nam skończyły się już pomysły.
Jaka kwota wydłuży dobę/tydzień ? Zmień interfejs na inny - COM, LAN.