Forum Użytkownikow Subiekt GT
InsERT GT => Subiekt GT => Wątek zaczęty przez: dominikluszczki w Styczeń 24, 2020, 23:40:50
-
Witam
Szukam pomocy w następującej kwestii. Otóż sprzedajemy produkty zarówno na sztuki jak i w kompletach. Stąd konieczność wcześniejszego montowania kompletów i tym samym zmniejszanie stanów magazynowych produktów składowych tych kompletów. I potem bardzo często trzeba ponownie rozmontowywać komplety jak zaczyna brakować produktów składowych. Wiadomo zmontowany komplet blokuje produkty składowe. czy można jakoś rozwiązaniami dodatkowymi do subiekta zrobić tak aby w momencie wybrania kompletu na dokumencie (np ZK) system podpowiadał ile kompletów możemy stworzyć z dostępnych produktów składowych , a dopiero po wybraniu tych kompletów i zapisaniu dokumentu ( np. ZK) automatycznie je montował.
Np. w Opitimie comarchu lub softlabie Asseco takie rozwiązanie jest standardem
Może ktoś z Was miał z czymś takim do czynienia lub zna inne rozwiązani tej kwestii to proszę o info.
-
Temat był wielokrotnie poruszany na forum, można było poszukać i poczytać...
W GT nie ma takiej możliwości montowania kompletu podczas wystawiania dokumentu (takie funkcjonalności można realizować w Navireo, jest standardem w nexo), więc wszystkie rozwiązania dodatkowe będą dodatkowymi aplikacjami i będą montowały komplety przed wystawieniem dokumentu handlowego/magazynowego podczas realizacji ZK lub po wystawieniu dokumentu handlowego/magazynowego (dokument jest zapisywany bez skutku magazynowego, a rozwiązanie dodatkowe go wywołuje). Miałem okazję realizować pierwszy wariant.