Autor Wątek: Nie działający harmonogram archiwizatora  (Przeczytany 1536 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Tomek1234

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 6
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: 1.47
Nie działający harmonogram archiwizatora
« dnia: Czerwiec 14, 2017, 09:22:44 »
Witam,

Ustawiłem sobie harmonogram w archiwizatorze i później zobaczyłem, że nie zaznaczyłem opcji "kompresuj dane". Zmieniłem ten parametr i dalej nie kompresował, więc usunąłem harmonogram i stworzyłem nowy. Teraz w ogóle się nie archiwizuje automatycznie. Macie jakieś pomysły co mogę zrobić? To jest serwer więc wyłączenie i włączenie nie wchodzi w grę (chyba, że to ostateczność).

Offline Chris

  • Zaawansowany użytkownik
  • ****
  • Wiadomości: 2846
  • Reputacja +275/-0
  • Wersja programu: GT, Nexo - aktualne
Odp: Nie działający harmonogram archiwizatora
« Odpowiedź #1 dnia: Czerwiec 14, 2017, 10:13:24 »
Zamiast sprawdzać w Archiwizatorze wejdź do harmonogramu zadań Windowsa, odszukaj to zadanie i zobacz czy uruchamia się jak się wywoła je ręcznie. Jeśli nie to zacznij od poprawienia nazwy i hasła użytkownika, na którym ma działać zadanie.
Krzysztof, Radom

Offline Tomek1234

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 6
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: 1.47
Odp: Nie działający harmonogram archiwizatora
« Odpowiedź #2 dnia: Czerwiec 14, 2017, 11:00:28 »
Ustawiłem jeszcze raz harmonogram, w windowsie odpaliłem ręcznie i zadziałało :) Zobaczę czy o 16 mi zrobi tak jak jest w planie.

Odp: Nie działający harmonogram archiwizatora
« Odpowiedź #2 dnia: Czerwiec 14, 2017, 11:00:28 »