Autor Wątek: Subiekt GT - plik synchronizacji  (Przeczytany 1427 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Andrzej Marzowski

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 3
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: Subiekt GT
Subiekt GT - plik synchronizacji
« dnia: Listopad 16, 2023, 07:37:01 »
Subiekt GT - przenoszę na inny komputer. Gdzie są przechowywane dane o synchronizacji z kasami?
Mam namyśli plik.

Offline dkozlowski

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 17067
  • Reputacja +798/-27
  • Wersja programu: GT/Navireo/nexo
Odp: Subiekt GT - plik synchronizacji
« Odpowiedź #1 dnia: Listopad 16, 2023, 10:07:19 »
Jak inne dane, w bazie danych programu.
Daniel, Białystok.

Offline Andrzej Marzowski

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 3
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: Subiekt GT
Odp: Subiekt GT - plik synchronizacji
« Odpowiedź #2 dnia: Listopad 16, 2023, 12:35:43 »
Jak inne dane, w bazie danych programu.
Czy coś się zmieniło? Czy jest tabela synchronizacji z kasami ale kas nie ma.
Pamiętam, że zawsze po przeniesieniu bazy zawsze na nowo musiałem konfigurować kasy w kasiarzu. Oczywiście dane nie związane z kasiarzem były prawidłowe.

Offline candy

  • Zaawansowany użytkownik
  • ****
  • Wiadomości: 4878
  • Reputacja +172/-11
Odp: Subiekt GT - plik synchronizacji
« Odpowiedź #3 dnia: Listopad 16, 2023, 13:31:37 »
Jak inne dane, w bazie danych programu.
Czy coś się zmieniło? Czy jest tabela synchronizacji z kasami ale kas nie ma.
Pamiętam, że zawsze po przeniesieniu bazy zawsze na nowo musiałem konfigurować kasy w kasiarzu. Oczywiście dane nie związane z kasiarzem były prawidłowe.
Bo program pamięta kasy dla każdego stanowiska oddzielnie i rozpoznaje je po nazwie komputera.
nadaj nowemu komputerowi taką samą nazwę jak staremu i kasy będą.
Nie pytaj co rząd może zrobić dla Ciebie. Spytaj czy mógłby tego nie robić.

Offline dkozlowski

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 17067
  • Reputacja +798/-27
  • Wersja programu: GT/Navireo/nexo
Odp: Subiekt GT - plik synchronizacji
« Odpowiedź #4 dnia: Listopad 16, 2023, 18:15:36 »
Czy coś się zmieniło? Czy jest tabela synchronizacji z kasami ale kas nie ma.
Pamiętam, że zawsze po przeniesieniu bazy zawsze na nowo musiałem konfigurować kasy w kasiarzu. Oczywiście dane nie związane z kasiarzem były prawidłowe.

Nic się nie zmieniło, jak widzisz nigdy nie dowiedziałeś się jak szybko, sprawnie i bez problemów przenieść program na inny komputer i zawsze wykonywałeś tę operację niepoprawnie, tracąc przy tym czas.

Jak również nie raz informowałem na forum zamiast na nowo instalować wszystkie programy, przenosić ich dane, odtwarzać ich konfigurację, można przenieść cały system operacyjny na nowy komputer.
Daniel, Białystok.

Offline Andrzej Marzowski

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 3
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: Subiekt GT
Odp: Subiekt GT - plik synchronizacji
« Odpowiedź #5 dnia: Listopad 16, 2023, 20:11:37 »
Bardzo dziękuję.  :-[Za mało czytam

Offline dkozlowski

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 17067
  • Reputacja +798/-27
  • Wersja programu: GT/Navireo/nexo
Odp: Subiekt GT - plik synchronizacji
« Odpowiedź #6 dnia: Listopad 16, 2023, 20:16:49 »
Jeśli masz za dużo wolnego czasu to możesz czytać, jeśli chcesz wykorzystać ten czas efektywniej to pytaj - doświadczony serwisant w kilka minut powie Ci jak zaoszczędzić kilka godzin.
Daniel, Białystok.

Forum Użytkownikow Subiekt GT

Odp: Subiekt GT - plik synchronizacji
« Odpowiedź #6 dnia: Listopad 16, 2023, 20:16:49 »