InsERT GT => Subiekt GT => Wątek zaczęty przez: paskar w Listopad 20, 2017, 16:36:14
-
Dzień dobry,
Jakiś czas temu zmieniłem w ustawieniach Subiekta aby w wydrukach faktur była możliwość ustawienia płatności: za pobraniem oraz zapłacono kartą. Od tego czasu wszystkie płatności tego typu wchodzą mi do rozrachunków. Niby logiczne, ale czy można to ustawić tak aby nie było tej informacji w rozrachunkach wg dokumentów? Chodzi tylko o faktury "za pobraniem" oraz "zapłacone kartą", faktury na termin (kredyt kupiecki) bez zmian?
Z góry dziękuję za pomoc.
Pozdrawiam
Karol
-
Bez jakiś pokrętnych rozwiązań nie bardzo.
Cała idea tych płatności opiera się właśnie na tym że wchodzą do rozrachunków, ale przeniesione na tego kto ma zapłacić.
-
Może po prostu ustaw sobie filtr podtypu na "zwykłe" jak Ci przeszkadzają...