Mam podobny problem tzn. nie mam na fakturach zaliczkowych oraz na zaliczkowej końcowej wykazu poprzednich.
Realizuję je stale z tego samego zamówienia.
To oznacza, że robisz coś nie tak, ale nie opisałeś ani nie pokazałeś tego co robisz - postaraj się dokładniej opisać/pokazać problem.
W edycji wzorca wydruku nie widzę możliwości dodania tej tabeli.
Nie ma możliwości jej wyłączenia/wyłączenia, zawsze się drukuje jeśli na dokumencie znajdują się takie dane. Niestety nie wiemy (nie napisałeś) z jakiego wzorca korzystasz.
Na początku działalności dostosowywałem wzorce wydruku, wykorzystując również zewnętrzne programy jak "zmiana wysokości nagłówka".
Nieumiejętna modyfikacja wzorca może być przyczyną, ale na pewno nie moje rozwiązanie do zmiany wysokości nagłówka (zmienia tylko wysokość jednej z sekcji na nagłówek, nic więcej)... Można to też przecież prosto sprawdzić wykorzystując wzorce standardowe.
Będę wdzięczny za wszelkie sugestie.
Pozostaje mi odesłać do odpowiedzi #10 z tego wątku.