Witam,
mamy w firmie problem dotyczący Faktur zaliczkowych i końcowych. W jaki sposób przeprowadzić taką sprzedaż:
1) wprowadzamy zamówienie zaliczkowe na 50% kwoty od klienta na 10 urządzeń, wystawiamy fakturę zaliczkową na 10 urządzeń i przesyłamy ją do klienta, (zależy nam na dużej zaliczce).
2) 10 urządzeń ma być wysłanych do klienta np. w 5 transportach po 2 urządzenia,
3) klient wpłaca 50% kwoty (zaliczkę) za 10 urządzeń,
4) wysyłamy 2 urządzenia i chcemy zrobić fakturę końcową do zaliczkowej na pozostałe 50% ale tylko na 2 urządzenia (plus koszty transportu), a nie na 10 urządzeń,
5) do tego chcemy zrobić automatycznie WZ na te 2 urządzenia,
Z tego co udało mi się zrobić to punkty 1, 2, 3, ale nie wiem jak można zrobić fakturę końcową tylko na część elementów z faktury zaliczkowej?
Czy jest na to sposób lub jakiś dodatek do takich możliwości?