Forum Użytkownikow Subiekt GT
InsERT GT => Subiekt GT => Wątek zaczęty przez: slojo w Wrzesień 14, 2020, 11:16:10
-
Witam,
Mam pytanie, zrealizowałem zamówienie. W Subiekt Gt jest informacja, że paragon został wystawiony, jednak nie dokonał się wydruk na drukarce fiskalnej. Czy jest szansa, żeby po zrealizowaniu w systemie, jednak udało się wydrukować paragon?
Jeszcze jedno pytanie, czy jeżeli nie dokonuje się wydruk na drukarce fiskalnej, to czy taka transakcja zapisuje się w pamięci urządzenia?
Dziękuję za pomoc.
Pozdrawiam serdecznie.
-
1. Tak, wystarczy go wysłać jeszcze raz.
2. Nie, w DF nie ma rejestru paragonów "nieudanych".
-
2. Nie, w DF nie ma rejestru paragonów "nieudanych".
To zależy. Jest rejestr paragonów anulowanych. Transakcja rozpoczęta i przerwana może tam trafić.