Forum Użytkownikow Subiekt GT

InsERT GT => Subiekt GT => Wątek zaczęty przez: slojo w Wrzesień 14, 2020, 11:16:10

Tytuł: Fiskalizacja zamówienia
Wiadomość wysłana przez: slojo w Wrzesień 14, 2020, 11:16:10
Witam,

Mam pytanie, zrealizowałem zamówienie. W Subiekt Gt jest informacja, że paragon został wystawiony, jednak nie dokonał się wydruk na drukarce fiskalnej. Czy jest szansa, żeby po zrealizowaniu w systemie, jednak udało się wydrukować paragon?

Jeszcze jedno pytanie, czy jeżeli nie dokonuje się wydruk na drukarce fiskalnej, to czy taka transakcja zapisuje się w pamięci urządzenia?

Dziękuję za pomoc.

Pozdrawiam serdecznie.
Tytuł: Fiskalizacja zamówienia
Wiadomość wysłana przez: candy w Wrzesień 14, 2020, 13:07:12
1. Tak, wystarczy go wysłać jeszcze raz.
2. Nie, w DF nie ma rejestru paragonów "nieudanych".
Tytuł: Odp: Fiskalizacja zamówienia
Wiadomość wysłana przez: micha w Wrzesień 23, 2020, 16:01:18
2. Nie, w DF nie ma rejestru paragonów "nieudanych".
To zależy. Jest rejestr paragonów anulowanych. Transakcja rozpoczęta i przerwana może tam trafić.