InsERT GT => Subiekt GT => Wątek zaczęty przez: mzjr w Grudzień 09, 2022, 13:19:37
-
Wygląda na to, że na komputerach z Win11 funkcja "wyślij e-mail" powoduje komunikat Nie powiodło się zainicjowanie programu pocztowego. Na Win10 działa prawidłowo.
Dobrze typuję winowajcę?
Da się to poprawić?
-
Wygląda na to, że na komputerach z Win11 funkcja "wyślij e-mail" powoduje komunikat Nie powiodło się zainicjowanie programu pocztowego. Na Win10 działa prawidłowo.
Dobrze typuję winowajcę?
Niestety nie, nie wykonał też Pan podstawowego testu polegającego na próbie wysyłki wiadomości z systemu operacyjnego Windows.
Da się to poprawić?
Tak, kilka wątków wcześniej: http://www.forumsubiekta.pl/subiekt/poczta-domyslna-w-subiekt-gt/ (http://www.forumsubiekta.pl/subiekt/poczta-domyslna-w-subiekt-gt/).
-
Wygląda na to, że na komputerach z Win11 funkcja "wyślij e-mail" powoduje komunikat Nie powiodło się zainicjowanie programu pocztowego. Na Win10 działa prawidłowo.
Dobrze typuję winowajcę?
Niestety nie, nie wykonał też Pan podstawowego testu polegającego na próbie wysyłki wiadomości z systemu operacyjnego Windows.
Da się to poprawić?
Tak, kilka wątków wcześniej: http://www.forumsubiekta.pl/subiekt/poczta-domyslna-w-subiekt-gt/ (http://www.forumsubiekta.pl/subiekt/poczta-domyslna-w-subiekt-gt/).
Oba kłopotliwe systemy Win11 x64 poprawnie wykonują polecenie "Wyślij do -> adresat poczty".
Oba nie posiadają Mail w rejestrze Komputer\HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Clients\
Ręczne dopisanie nie zmienia sytuacji.
-
Jakiego programu pocztowego używasz, nie czasem Outlook w wersji 64bit ?