Witam
Tak jak w temacie borykam się u klienta z problemem że po aktualizacji programu do wersji 1.70 HB3 zaczęły się problemy z funkcjonowaniem programu. Program wcześniej działał bez problemu czy to z komputera na którym jest baza czy z klientów ( łącznie 9) nie było problemu natomiast teraz po wybraniu z magazynu pozycji program na chwilkę się zacina i pokazuje brak odpowiedzi.
Poniżej lista czynności jakie zrobiłem:
- Aktualizacja do 1.70 SP1
- Sprawdzenie sprzętu dysk SSD / zużycie pamięci RAM wszystko jest oki
- Utworzenie drugiej firmy testowej i wtedy problem nie występuje na tej testowej firmie
- Wszelkie możliwe procedury naprawy z poziomu Programu serwisowego
- Baza działa na MS SQL 2008 SP2 Express i na Windows 10 więc zmieniłem silnik na 2014 i odtworzyłem bazę z kopii jednak to też nic nie zmieniło.
- Zrobiłem ponowne indexowanie z poziomu SSMS tabel które miały związek nazwą z magazynem
Problem ewidentnie leży w bazie danych tej konkretnej firmy ale nie mam pojęcia jak diagnozować dalej może ktoś ma jakieś doświadczenia. Opcji powrotu do kopi sprzed aktualizacji nie ma sklep sprzedaje na bieżąco więc wyłączenie było tylko na chwilę na czas aktualizacji i firma wróciła dalej do pracy.