Forum Użytkownikow Subiekt GT
InsERT GT => Subiekt GT => Wątek zaczęty przez: Bart w Maj 19, 2020, 10:39:25
-
Mamy do rozwiązania problem harmonogramowania dostaw. Obecnie robimy to "analogowo", czyli drukujemy dokumenty i wieszamy na tablicy ściennej.
Potrzebujemy mieć listę (idealnie to by było graficzny kalendarz ;D ;D ;D ) z dostawami i opisem: data, zakres godzin, kierowca, samochód.
Myślałem o dodaniu pól własnych z datami/godzinami/pojazdami/kierowcami i filtrowanie dostaw na liście dokumentów przy pomocy flag własnych, ale tutaj rodzi się pewien problem, bo w tym momencie na ścianie wiszą różne typy dokumentów i nie da się tego ogarnąć jedną listą w Subiekcie.
Teraz mamy na tablicy:
- zamówienie od klienta (jeśli nie mamy towaru na stanie)
- wydanie zewnętrzne (jeśli mamy towar)
- auto wz z faktury lub ksero faktury (jeśli klient już zapłacił za towar)
Wielokrotnie dyskusja na tym forum, czy posty innych użytkowników pomogły nam w odkryciu innego spojrzenia na problem. Jeśli ktoś ma jakiś pomysł jak mądrze można to zrobić, to jestem otwarty na sugestie. Będę również wdzięczny za brak uszczypliwości ;) Z góry dziękuję za pomoc!
-
Może zewnętrzny program współpracujący z kalendarzem. Kiedyś wykonywałem taką aplikację zintegrowaną z kalendarzem w outlook lub gmail.