Witam,
nasza księgowość zaczęła od nas wymagać byśmy na fakturach oraz zestawieniach mieli uwzględnione nazwy naszych operatorów płatności typu blik/przelew online/przelew tradycyjny itd.
W internetach znalazłem sposób z wykorzystaniem płatności kartą. Utworzyłem sobie kontrahentów odpowiadających za danego operatora, w słownikach dodałem odpowiednie rodzaje płatności kartą, później w CR przerobiłem wzorzec by wypluwał mi nazwę karty (dziękuję za podpowiedź w poprzednim wątku).
Udało się, osiągnąłem to o co prosiła mnie księgowość - problem został rozwiązany.
Jednocześnie po tej zmianie narodził się kolejny problem - wszystkie faktury oraz korekty z płatnością kartą wpadają mi teraz w nierozliczone rozrachunki i powstał tam ogromny śmietnik. Przeszukałem całego subiekta i nie znalazłem sposobu jak to stamtąd wywalić..
W końcu zdesperowany zadzwoniłem do Insert i dostałem odpowiedź typu "Tak już niestety jest, tak to działa i nic z tym nie zrobimy", jednocześnie konsultant doradził bym ewentualnie poszukał jakiegoś rozwiązania dodatkowego. Pytałem też o alternatywny sposób (bez użycia płatności kartą) by osiągnąć to o co prosiła mnie księgowość, ale konsultant powiedział, że nie wie.
Także to forum jest ostatnią deską ratunku
1. Macie/znacie jakieś pomysły lub rozwiązania dodatkowe, które mi będzie sprzątać ten syf z tymi płatnościami nierozliczonymi z operatorami?
2. Jest jakiś inne rozwiązanie niż to które wykombinowałem z użyciem kart?