Autor Wątek: brak wydruku faktury zakupu  (Przeczytany 6004 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline greg00

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 45
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: GT
brak wydruku faktury zakupu
« dnia: Kwiecień 11, 2017, 23:37:03 »
Witam
Mam świeżo zainstalowanego Subiekta GT.
Nie mogę wydrukować graficznie faktury zakupu. Wszystkie inne dokumenty drukują sie prawidłowo, a f. zakupu brak.
Poprawiałem wzór wydruku i to nic nie daje. Wydruki tekstowe działają, a przy wyborze jakiegokolwiek graficznego wyskakuje błąd bez żadnego opisu z przycikiem OK  (na górze okienka widać tylko Crystal Reports Database E....).
Po klinięcu OK  wyskakuje kolejne okienko "Serwer has not yet been opened" + przycisk OK.
Może ktoś coś na to zaradzić?

Offline Biniew

  • Zaawansowany użytkownik
  • ****
  • Wiadomości: 4095
  • Reputacja +275/-17
  • Wersja programu: GT i Nexo
Odp: brak wydruku faktury zakupu
« Odpowiedź #1 dnia: Kwiecień 12, 2017, 08:08:28 »
tak, serwisant..

Offline dkozlowski

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 17263
  • Reputacja +800/-27
  • Wersja programu: GT/Navireo/nexo
Odp: brak wydruku faktury zakupu
« Odpowiedź #2 dnia: Kwiecień 12, 2017, 08:39:22 »
Mam świeżo zainstalowanego Subiekta GT.

Super, w jakiej wersji ?

Nie mogę wydrukować graficznie faktury zakupu. Wszystkie inne dokumenty drukują sie prawidłowo, a f. zakupu brak.
Poprawiałem wzór wydruku i to nic nie daje. Wydruki tekstowe działają, a przy wyborze jakiegokolwiek graficznego wyskakuje błąd bez żadnego opisu z przycikiem OK  (na górze okienka widać tylko Crystal Reports Database E....).
Po klinięcu OK  wyskakuje kolejne okienko "Serwer has not yet been opened" + przycisk OK.

Zaktualizuj wzorce standardowe, jeśli nie pomoże to zaimportuj wzorzec z innego podmiotu demo.

Może ktoś coś na to zaradzić?

Co powiedział dostawca programu, którego wybrałeś ?
Daniel, Białystok.

Offline greg00

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 45
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: GT
Odp: brak wydruku faktury zakupu
« Odpowiedź #3 dnia: Kwiecień 12, 2017, 20:04:02 »
Narazie mam wersję demo do testowania, wersja najnowsza.

Znalazłem gdzieś na forum już podobny problem i ktoś udostępnił wzorce wydruków FZ i PZ. Widać jest to częsty problem. Szkoda tylko że ściągając najnowszą wersję ze strony problem cały czas występuje....

« Ostatnia zmiana: Kwiecień 12, 2017, 20:14:54 wysłana przez greg00 »

Offline candy

  • Zaawansowany użytkownik
  • ****
  • Wiadomości: 4919
  • Reputacja +173/-11
brak wydruku faktury zakupu
« Odpowiedź #4 dnia: Kwiecień 12, 2017, 20:27:23 »
Skoro to do testów to zrób sobie nowy podmiot i zobacz czy będzie dobrze.
Nie pytaj co rząd może zrobić dla Ciebie. Spytaj czy mógłby tego nie robić.

Offline dkozlowski

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 17263
  • Reputacja +800/-27
  • Wersja programu: GT/Navireo/nexo
Odp: brak wydruku faktury zakupu
« Odpowiedź #5 dnia: Kwiecień 12, 2017, 20:29:11 »
Rozumiem, że nie skorzystałeś z mojej porady ?

Znalazłem gdzieś na forum już podobny problem i ktoś udostępnił wzorce wydruków FZ i PZ. Widać jest to częsty problem.

Źle widzisz i wyciągasz błędne wnioski.

Szkoda tylko że ściągając najnowszą wersję ze strony problem cały czas występuje....

No szkoda, że sporadycznie występuje, gdyby ktoś z użytkowników (włącznie z Tobą) podali kroki, które pozwoliły powtórzyć problem to pozwoliłoby to usunąć przyczynę, szkoda nikt tego nie zrobił...

Narazie mam wersję demo do testowania, wersja najnowsza.

Polecam w takim razie porozmawiać z potencjalnym dostawcą, zamiast opierać się na często nieprawdziwych opiniach innych użytkowników, którzy sami nie poradzili sobie z obsługą programu.

ps.
Szkoda tylko że ściągając najnowszą wersję ze strony problem cały czas występuje....

Zrobiłem to samo (1.47 SP2) i...niespodzianka - u mnie błąd nie wystąpił.
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 12, 2017, 22:15:10 wysłana przez dkozlowski »
Daniel, Białystok.

Offline Aldo

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 10690
  • Reputacja +433/-13
  • Wersja programu: najnowsza
Odp: brak wydruku faktury zakupu
« Odpowiedź #6 dnia: Kwiecień 12, 2017, 23:50:22 »
Poprawiałem wzór wydruku i to nic nie daje. Wydruki tekstowe działają, a przy wyborze jakiegokolwiek graficznego wyskakuje błąd bez żadnego opisu z przycikiem OK  (na górze okienka widać tylko Crystal Reports Database E....).
Po klinięcu OK  wyskakuje kolejne okienko "Serwer has not yet been opened" + przycisk OK.
A może byś tak napisał jaki to konkretnie wzorzec, co poprawiałeś w takim wzorcu i na czym konkretnie drukujesz? Czy dotyczy to tylko faktur zakupu czy np. sprzedaży też?

Odp: brak wydruku faktury zakupu
« Odpowiedź #6 dnia: Kwiecień 12, 2017, 23:50:22 »