Autor Wątek: Instalator Serwis fiskalizacji zdalnej  (Przeczytany 8562 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline candy

  • Zaawansowany użytkownik
  • ****
  • Wiadomości: 4875
  • Reputacja +172/-11
Instalator Serwis fiskalizacji zdalnej
« Odpowiedź #15 dnia: Luty 24, 2020, 00:30:18 »
Niekoniecznie.
Mnie np mało interesuje porównywanie wydajności dwóch rozwiązań, z których jedno nie działa tak jak potrzebuję.
Nie pytaj co rząd może zrobić dla Ciebie. Spytaj czy mógłby tego nie robić.

Offline dkozlowski

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 17055
  • Reputacja +798/-27
  • Wersja programu: GT/Navireo/nexo
Odp: Instalator Serwis fiskalizacji zdalnej
« Odpowiedź #16 dnia: Luty 24, 2020, 09:00:00 »
Rozumiem że innych spostrzeżenia są takie, że nie działa wolniej ...

Skąd ten wniosek, przecież nikt się nie wypowiedział ?
Daniel, Białystok.

Offline socha86

  • Zaawansowany użytkownik
  • ****
  • Wiadomości: 574
  • Reputacja +14/-0
  • Wersja programu: Subiekt GT, Rachmistrz GT - najnowsze
Odp: Instalator Serwis fiskalizacji zdalnej
« Odpowiedź #17 dnia: Luty 25, 2020, 10:13:02 »
Rozumiem że innych spostrzeżenia są takie, że nie działa wolniej ...
Ja jak przeszedłem na SUZ (chyba 2-3 lata temu) to faktycznie zauważyłem wydłużony czas. Każdy paragon był drukowany po ok 10-13 sek. od zapisu (klient potrafił być już za drzwiami, a dopiero wyjeżdżał paragon)
Po jednej z ostatnich aktualizacji SUZ i sterowników czas skrócił się do ok 2-3 sek. Pierwszy w dniu paragon i transakcja kartą idzie nieco dłużej (8-10 sek.)   
Wszystko na sprzęcie: i7, 16RAM, win10 (jedyny minus to baza na dysku HDD)

Offline dkozlowski

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 17055
  • Reputacja +798/-27
  • Wersja programu: GT/Navireo/nexo
Odp: Instalator Serwis fiskalizacji zdalnej
« Odpowiedź #18 dnia: Luty 25, 2020, 10:33:44 »
Dodam, że nigdy (a rozwiązanie instalowałem u dziesiątek klientów, jeden wyjątek to praca zdalna na łączu z sieci komórkowej po stronie klienta, z programowym VPN'em, na wolnych laptopach) nie miałem tak tragicznych czasów przy SUZ'ie, w tym przy pracy zdalnej (przez internet), więc musiała być jakaś inna przyczyna...

Zwracam uwagę, że SUZ to jedyna możliwość obsługi drukarek fiskalnych w nexo, więc gdyby wszyscy użytkownicy programów mieli takie czasy wydruków to na forach by wrzało od wypowiedzi niezadowolonych użytkowników.... 
« Ostatnia zmiana: Luty 25, 2020, 18:00:17 wysłana przez dkozlowski »
Daniel, Białystok.

Offline socha86

  • Zaawansowany użytkownik
  • ****
  • Wiadomości: 574
  • Reputacja +14/-0
  • Wersja programu: Subiekt GT, Rachmistrz GT - najnowsze
Odp: Instalator Serwis fiskalizacji zdalnej
« Odpowiedź #19 dnia: Luty 25, 2020, 17:44:31 »
Może i była inna przyczyna. U mnie zadziałało po aktualizacji tych dwóch rzeczy. Ktoś wrzucił takie info na forum w jednym z tematów, że po aktualizacji przyspieszyło i faktycznie tak było.
Ja gdy zakupiłem nową drukarkę Posnet Thermal XL i ustawiłem SUZ to nie mogłem sobie poradzić z tymi czasami. Sam serwisant po podłączeniu i testach próbował ustawiać, ale ostatecznie się rozłożył ręce twierdząc, że parametry komputera i urządzeń są bardzo wysokie, więc wina tkwi w oprogramowaniu.

Offline dkozlowski

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 17055
  • Reputacja +798/-27
  • Wersja programu: GT/Navireo/nexo
Odp: Instalator Serwis fiskalizacji zdalnej
« Odpowiedź #20 dnia: Luty 25, 2020, 18:03:07 »
Może i była inna przyczyna. U mnie zadziałało po aktualizacji tych dwóch rzeczy. Ktoś wrzucił takie info na forum w jednym z tematów, że po aktualizacji przyspieszyło i faktycznie tak było.

Zmian było wiele, ale największe miały miejsce w wersji 16-tej.

Ja gdy zakupiłem nową drukarkę Posnet Thermal XL i ustawiłem SUZ to nie mogłem sobie poradzić z tymi czasami. Sam serwisant po podłączeniu i testach próbował ustawiać, ale ostatecznie się rozłożył ręce twierdząc, że parametry komputera i urządzeń są bardzo wysokie, więc wina tkwi w oprogramowaniu.

Kompetencje należy oceniać po efektach, a tutaj nawet nie było chęci, aby wyjaśnić problem...
Daniel, Białystok.

Forum Użytkownikow Subiekt GT

Odp: Instalator Serwis fiskalizacji zdalnej
« Odpowiedź #20 dnia: Luty 25, 2020, 18:03:07 »