Autor Wątek: Brak możliwości archiwizacji, Błąd: 80040154  (Przeczytany 1197 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline enzo83

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 1
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: Subiekt GT 1.66 SP2 Hf1
Brak możliwości archiwizacji, Błąd: 80040154
« dnia: Czerwiec 14, 2021, 10:31:35 »
witam,
Od około tygodnia harmonogram archiwizatora przestał mi działać.
W logu serwera nie ma żadnych informacji. Jedyne info jakie odnalazłem znajduje się w pliku backup.txt w katalogu gdzie wykonywane są backupy.
2021-06-13 23:00:01: Podmiot 'xxxx' nie został zarchiwizowany!
Błąd: 80040154
(null)

Niestety nigdzie w necie nie mogę znaleźć co oznacza ten nr błędu. Uprawnienia do folderów są niezmienne od dawna, do 29.05 archiwizacja przeprowadzała się bez problemu.
Czy może ktoś mi podpowiedzieć gdzie szukać rozwiązania?
Jeżeli próbuje ręcznie wykonać archiwizację pojawia się komunikat:
Serwer nie mgól przeprowadzić archiwizacji. Szczegóły blędu w logu serwera (niestety tam nic nie ma z datą choćby zbliżoną do momentu archiwizacji)

Offline yemet

  • Zaawansowany użytkownik
  • ****
  • Wiadomości: 1246
  • Reputacja +46/-1
  • Wersja programu: Navireo
Odp: Brak możliwości archiwizacji, Błąd: 80040154
« Odpowiedź #1 dnia: Czerwiec 14, 2021, 11:28:55 »
Spróbuj odinstalować i zainstalować ponownie Subiekta.

Forum Użytkownikow Subiekt GT

Odp: Brak możliwości archiwizacji, Błąd: 80040154
« Odpowiedź #1 dnia: Czerwiec 14, 2021, 11:28:55 »