Autor Wątek: Problem z wysyłaniem faktur przez - Wyślij wydruk pocztą elektroniczną  (Przeczytany 1813 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline kowgli2

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 6
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: Najnowsza
Witam, na jednym stanowisku, po zleceniu wysłania wydruków Subiektowi GT 1.58 SP1 HF1, przez ThunderBird'a (wersja najnowsza) Subiekt się zacina i wyskakuje komunikat o błędzie połączenia, mimo, iż wszystko inne działa i na innych stanowiskach można normalnie wysyłać. ThunderBird jest ustawiony, jako domyślny program pocztowy.

PS Windows 10

Pozdrawiam

Offline dkozlowski

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 17040
  • Reputacja +798/-27
  • Wersja programu: GT/Navireo/nexo
Odp: Problem z wysyłaniem faktur przez - Wyślij wydruk pocztą elektroniczną
« Odpowiedź #1 dnia: Październik 21, 2019, 11:39:56 »
Poszukaj na forum jak powinna wyglądać poprawna konfiguracja domyślnego programu pocztowego w systemie operacyjnym dla GT. Rozumiem, że wysyłka z systemu operacyjnego działa poprawnie ?

Link do jednego z niezliczonych wątków na forum: http://forumsubiekta.pl/subiekt/subiekt-gt-a-thunderbird/msg11532/#msg11532, link do pomocy Insertu: https://www.insert.com.pl/dla_uzytkownikow/e-pomoc_techniczna/1757,jak-skonfigurowac-domyslnego-klienta-poczty-elektronicznej.html.
« Ostatnia zmiana: Październik 22, 2019, 10:20:26 wysłana przez dkozlowski »
Daniel, Białystok.

Forum Użytkownikow Subiekt GT

Odp: Problem z wysyłaniem faktur przez - Wyślij wydruk pocztą elektroniczną
« Odpowiedź #1 dnia: Październik 21, 2019, 11:39:56 »