Forum Użytkownikow Subiekt GT

InsERT GT => Subiekt GT => Wątek zaczęty przez: Arczi2024 w Grudzień 28, 2024, 09:05:10

Tytuł: Inwentaryzacja Subiekt GT
Wiadomość wysłana przez: Arczi2024 w Grudzień 28, 2024, 09:05:10
Witam,
mam pytanie odnośnie inwentaryzacji.
robimy inwentaryzacje zawsze z końcem roku tzn.
Stany wczytujemy z dniem 31.12 a zatwierdzamy z dniem w którym kończymy przeważnie 2.01 lub 3.01

w tym roku składa się tak że mam kilka dokumentów wz wystawionych 27.12 na które będę mógł wystawić fv klientom dopiero po 7.01 jak przyjadą pozostaje towary na które fv zakupu będzie z datą 7.01

co zrobić z tymi dokumentami wz przed inwentaryzacja?
Tytuł: Odp: Inwentaryzacja Subiekt GT
Wiadomość wysłana przez: dkozlowski w Grudzień 28, 2024, 09:54:06
Skąd mamy wiedzieć skoro nie opisałeś tego co zrobiłeś, tego co się wydarzyło rzeczywiście w magazynie ? Jeśli towar został wydany to nic nie trzeba robić, jeśli nie został wydany to można przesunąć dokumenty na kolejny miesiąc.