Autor Wątek: Problem z JPK, podczas zwrotu nie generuje się prawidłowy dostawca  (Przeczytany 1112 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline cichy791

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 1
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: 1.75 SP2
Dzień dobry,

zaczynam używać subiekta i pojawiły się pewne problemy z którymi nie potrafię sobie poradzić.
Towar został sprzedany fakturą vat marża, następnie klient zwrócił towar, który ponownie został sprzedany.
Problem polega polega na tym, że kiedy generuje JPK to w pliku, w zakupie, pole dostawca jest puste, a dokumentem źródłowym nie jest faktyczny dokument zakupu tylko dokument zwrotu.
Powinien pojawiać się dostawca od którego został zakupiony towar i faktura zakupu.

Czy ktoś spotkał się z takim problemem i może zna rozwiązanie?

Offline dkozlowski

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 17236
  • Reputacja +800/-27
  • Wersja programu: GT/Navireo/nexo
Odp: Problem z JPK, podczas zwrotu nie generuje się prawidłowy dostawca
« Odpowiedź #1 dnia: Maj 15, 2023, 09:45:59 »
Nie udało mi się powtórzyć takiego zachowania, nie mam też pewności jakie dokumenty zostały wystawione... Pokaż problem (zrzuty ekranu), może być na podmiocie demo.
Daniel, Białystok.

Forum Użytkownikow Subiekt GT

Odp: Problem z JPK, podczas zwrotu nie generuje się prawidłowy dostawca
« Odpowiedź #1 dnia: Maj 15, 2023, 09:45:59 »