Forum Użytkownikow Subiekt GT

InsERT GT => Subiekt GT => Wątek zaczęty przez: BiankaEwa w Wrzesień 18, 2020, 10:08:06

Tytuł: KASA GOTÓWKOWA - usunięcie
Wiadomość wysłana przez: BiankaEwa w Wrzesień 18, 2020, 10:08:06
Dzień dobry, posiadamy 3 kasy gotówkowe, były one tworzone dawno temu i nie są już potrzebne. Potrzebujemy tylko jednej. Więc pojawia się pytanie, czy da się usunąć kasę gotówkową.
Tą kasą są rozliczone stare dokumenty, co teraz zrobić? Da się usunąć kasę, gdy są na niej rozliczone dokumenty? Jeżeli nie to jak je usunąć, aby nie powróciły do dokumentów nierozliczonych. A jeżeli nawet powrócą to czy nie ma różnicy, jak rozliczę je z główną kasą (tylko ta co chcę zostawić).
I jak w ogóle ją usunąć jak będę mogła? Nigdzie nie widzę hasła "Usuń kasę gotówkową".

Proszę o pomoc. Wdrażamy nowe funkcje i programy, a stare naleciałości i sprawy niestety to blokują i spowalniają....
Tytuł: Odp: KASA GOTÓWKOWA - usunięcie
Wiadomość wysłana przez: dkozlowski w Wrzesień 18, 2020, 10:53:44
Dzień dobry, posiadamy 3 kasy gotówkowe, były one tworzone dawno temu i nie są już potrzebne. Potrzebujemy tylko jednej. Więc pojawia się pytanie, czy da się usunąć kasę gotówkową.
Tak, da się.

Tą kasą są rozliczone stare dokumenty, co teraz zrobić?
Możliwości jest wiele...

Da się usunąć kasę, gdy są na niej rozliczone dokumenty?
Oczywiście, że nie.

Jeżeli nie to jak je usunąć, aby nie powróciły do dokumentów nierozliczonych.
Powinno być oczywiste - rozrachunki należy ponownie rozliczyć, spłatami należności/zobowiązań w ostateczności przez kasę/bank.

A jeżeli nawet powrócą to czy nie ma różnicy, jak rozliczę je z główną kasą (tylko ta co chcę zostawić).
To pytanie do Ciebie/do Was, przy czym jak wyżej - nie trzeba używać dokumentów kasowych/bankowych do sztucznych rozliczeń.

I jak w ogóle ją usunąć jak będę mogła? Nigdzie nie widzę hasła "Usuń kasę gotówkową".
Ja widzę - zrzut ekranu.

Proszę o pomoc. Wdrażamy nowe funkcje i programy, a stare naleciałości i sprawy niestety to blokują i spowalniają....
I na prawdę nikt nie pomyślał, aby nie powtarzać błędów i skorzystać z czyjejś wiedzy i doświadczenia ? :o

Do rozważenia - można usunąć wszystkie dokumenty, wtedy będzie można uporządkować wszystkie "zaszłości", włącznie z towarami, kontrahentami, itp.