InsERT GT => Subiekt GT => Wątek zaczęty przez: Towarzysz w Grudzień 16, 2010, 05:24:59

Tytuł: Kasiaż GT - BRAK TOWARU (przy wysyłce do kasy fiskalnej)
Wiadomość wysłana przez: Towarzysz w Grudzień 16, 2010, 05:24:59
Witam!
Zapytam na forum, bo mój opiekun z InsERTa nie odbiera od paru dni telefonu...

Dodałem do kartoteki towary nową pozycje, nadałem nowy numer PLU, skróciłem nazwę towaru do 16 znaków nadałem kod kreskowy i próbowałem wysłać to na kasę fiskalną...

Dopóki nie była ufiskalniona to przyjmowała każdy nowy towar bez oporów, od ufiskalnienia nie chce przyjmować żadnego.
Po połączeniu i próbie przesłania towarów wypisuje komunikat błędu "BRAK TOWARU"

Kasa fiskalna którą używam to: Posnet Bingo HS Plus

Może ktoś z was spotkał się z podobną sytuacją?

P.S. Tu jest link do strony z specyfikacją kasy Posnet Bingo HS (http://www.posnet.com.pl/ponetbingohs.html), proszę admina aby nie potraktował tego linku jako reklamy.
Tytuł: Odp: Kasiaż GT - BRAK TOWARU (przy wysyłce do kasy fiskalnej)
Wiadomość wysłana przez: Towarzysz w Grudzień 16, 2010, 17:43:30
OK skoro nikt nie znalazł odpowiedzi... To pomógł mi mój INSERwisanT :)
Otóż okazało się, żeby przesłać towary do kasy fiskalnej trzeba

Operacje w Subiekcie GT - Na karcie TOWAR (w module TOWARY I USŁUGI) na zakładce URZĄDZENIA:
1. Nadać im kod PLU
2. Nadać im kod kreskowy (który nie może zaczynać się od 0)
3. Nadać skróconą nazwę towaru - drukowaną na paragonie (do 16 znaków)
co zrobiłem przed założeniem wątku...

Ale to nie wszystko...
Po odpaleniu Kasiarza GT trzeba jeszcze:
W module KASY FISKALNE z menu konfiguracja uruchomić Kartę KODY PLU i tam ręcznie po przepisywać kody PLU z subiekta (Kolumna Kod PLU) do Kasiarza GT - czyli kolumny Nadany kod PLU)

Dopiero wtedy można wykonać synchronizacje Kasiarza GT z Kasą fiskalną.
Uruchamiamy na kasie fiskalnej 8 Komunikacja z PC, a w kompie kreator OPERACJE -> TOWARY -> PRZEŚLIJ TOWARY

Napisałem tego posta dla tych, którzy mieli by ten problem w przyszłości.
Tytuł: Odp: Kasiaż GT - BRAK TOWARU (przy wysyłce do kasy fiskalnej)
Wiadomość wysłana przez: paw_wen w Styczeń 11, 2017, 18:32:24
Witam

A co w odwrotnej kolejności, posiadam kasę Posnet Bingo HS 3.03 łączy się z Subiektem za pomocą sterownika Posnet Bingo HS 3.02  gdyż niema innego, jednak podczas operacji Import Towarów w kasiarzu, wyskakuje komunikat brak towarów.

Mam zaprogramowaną kasę którą programowałem ręcznie, teraz chciał bym ściągać sobie stany magazynowe z subiekta na koniec dnia sprzedażowego, powiem że  subiekt jest czysty nie mam zaprogramowanych żadnych towarów, chciał bym natomiast zaimportować je z kasy na której znajduje się około 700 PLU. Problem jak opisałem wyżej, może wie ktoś jak sobie z tym poradzić?

Dziękuję.
Tytuł: Odp: Kasiaż GT - BRAK TOWARU (przy wysyłce do kasy fiskalnej)
Wiadomość wysłana przez: dkozlowski w Styczeń 12, 2017, 08:38:24
To znaczy co dokładnie zrobiłeś (opcja w programie) ?
Tytuł: Odp: Kasiaż GT - BRAK TOWARU (przy wysyłce do kasy fiskalnej)
Wiadomość wysłana przez: paw_wen w Styczeń 14, 2017, 16:20:38
Kasa fiskalna połączona z programem Subiekt GT ustawiłem stawki podatku VAT, grupy , jednostki miar, ceny . Podczas sprawdzania połączenia wyskakuje komunikat " Połączenie jest prawidłowe"
Następnie wykonałem raporty dobowy na kasie, i w kasiarzu wybrałem Operacje -> Towary -> Importuj, -> odznaczam wybór urządzenia -> klikam Dalej -> zakres importu odznaczam wszystkie, i rodzaje importowanych elementów też wszystkie. Wybieram wykonaj natychmiast i program wyświetla komunikat " Brak towarów"  kod 113
Tytuł: Odp: Kasiaż GT - BRAK TOWARU (przy wysyłce do kasy fiskalnej)
Wiadomość wysłana przez: m.pawlowski91 w Styczeń 29, 2018, 13:04:55
Witam,
Mam identyczny problem jak kolega powyżej:

"Kasa fiskalna połączona z programem Subiekt GT ustawiłem stawki podatku VAT, grupy , jednostki miar, ceny . Podczas sprawdzania połączenia wyskakuje komunikat " Połączenie jest prawidłowe"
Następnie wykonałem raporty dobowy na kasie, i w kasiarzu wybrałem Operacje -> Towary -> Importuj, -> odznaczam wybór urządzenia -> klikam Dalej -> zakres importu odznaczam wszystkie, i rodzaje importowanych elementów też wszystkie. Wybieram wykonaj natychmiast i program wyświetla komunikat " Brak towarów"  kod 113"

U mnie sytuacja wygląda tak, iż miałem awarię komputera i straciłem całą bazę danych. Jedynie źródło chociaż samych towarów to kasa fiskalna, na której odbywa się sprzedaż. Poprzez powyższy błąd nie mogę zaimportować towarów z kasy do Subiekta.
Ma ktoś jakiś pomysł?
Pozdrawiam.
Tytuł: Odp: Kasiaż GT - BRAK TOWARU (przy wysyłce do kasy fiskalnej)
Wiadomość wysłana przez: Aldo w Styczeń 29, 2018, 13:15:38
Uruchomić Kasiarza, zaznaczyć kasę fiskalkną, spod prawego wybrać Zarządzanie synchronizmem. Jak się otworzy okienko, to kliknąć F1 i doczytać.
Tytuł: Odp: Kasiaż GT - BRAK TOWARU (przy wysyłce do kasy fiskalnej)
Wiadomość wysłana przez: m.pawlowski91 w Styczeń 29, 2018, 13:36:48
"Uruchomić Kasiarza, zaznaczyć kasę fiskalkną, spod prawego wybrać Zarządzanie synchronizmem. Jak się otworzy okienko, to kliknąć F1 i doczytać."

Niestety nie ma tam odpowiedzi na poszukiwany przeze mnie i kolegę problem.
Tytuł: Odp: Kasiaż GT - BRAK TOWARU (przy wysyłce do kasy fiskalnej)
Wiadomość wysłana przez: dkozlowski w Styczeń 29, 2018, 20:28:32
W jakiej wersji jest program, w jakiej sterowniki, jaki sterownik został wybrany, jaka to kasa ?