Autor Wątek: Problem z konwersją do 1.60  (Przeczytany 1407 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Tomek11

  • Aktywny użytkownik
  • ***
  • Wiadomości: 178
  • Reputacja +1/-1
  • Wersja programu: 1.36
Problem z konwersją do 1.60
« dnia: Styczeń 14, 2020, 21:18:00 »
Witam, mam problem z konwersją podmiotu z wersji 1.5903.10.4603 do 1.60. Przy próbie konwersji w logu pojawia się taki błąd:

Naprawa słownika krajów pochodzenia...Nie powiodło się:
Błąd 0x80040E14: <msg>Brak uprawnień do poprawiania towaru</msg>
Aktualizacja podmiotu nie powiodła się: 0x80040e14: IDispatch error #3092
Przywrócenie podmiotu powiodło się.

Serwer SQL w wersji 10.50.1600.1



Offline dkozlowski

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 17059
  • Reputacja +798/-27
  • Wersja programu: GT/Navireo/nexo
Odp: Problem z konwersją do 1.60
« Odpowiedź #1 dnia: Styczeń 15, 2020, 17:23:04 »
To zgłoś go do autora rozwiązania dodatkowego, które generuje ten błąd i przerywa konwersję.
Daniel, Białystok.

Offline Paweł Szczygiel

  • Aktywny użytkownik
  • ***
  • Wiadomości: 169
  • Reputacja +4/-0
Odp: Problem z konwersją do 1.60
« Odpowiedź #2 dnia: Styczeń 17, 2020, 07:59:03 »
Zawsze w takiej sytuacji sugeruje uruchomienie profilera na kopii bazy i sprawdzenie ostatniej operacji podczas konwersji.
Paweł Szczygieł

Offline dkozlowski

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 17059
  • Reputacja +798/-27
  • Wersja programu: GT/Navireo/nexo
Odp: Problem z konwersją do 1.60
« Odpowiedź #3 dnia: Styczeń 17, 2020, 10:22:39 »
Zawsze w takiej sytuacji sugeruje uruchomienie profilera na kopii bazy i sprawdzenie ostatniej operacji podczas konwersji.

I uważasz, że użytkownik, który nie rozumie tak czytelnego (technicznego) błędu poradzi sobie z profilerem... Poza tym przecież wiadomo, gdzie jest problem i jak go rozwiązać bez potrzeby sięgania po profilera, wydawało mi się, że wyraźnie o tym napisałem...
Daniel, Białystok.

Forum Użytkownikow Subiekt GT

Odp: Problem z konwersją do 1.60
« Odpowiedź #3 dnia: Styczeń 17, 2020, 10:22:39 »