Autor Wątek: Komunikat o brakujących licencjach  (Przeczytany 900 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Skeetch

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 5
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: Subiekt GT 1.73
Komunikat o brakujących licencjach
« dnia: Maj 12, 2025, 13:26:22 »
Wszyscy pracownicy pracujący w biurze, którzy są podłączeni do sieci firmowej mogą bez problemu korzystać z subiekta. Problem pojawia się w przypadku pracowników pracujących w budynku obok. Są podłączeni do sieci, która ma taki sam dostęp do bazy subiekta, ale po uruchomieniu subiekta i wybraniu bazy pojawia się komunikat o brakujących licencjach mimo że jest jeszcze zapas wolnych licencji.
Coś takiego wymaga licencji oddziałowej na pracę zdalną?

Offline dkozlowski

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 17236
  • Reputacja +800/-27
  • Wersja programu: GT/Navireo/nexo
Odp: Komunikat o brakujących licencjach
« Odpowiedź #1 dnia: Maj 12, 2025, 16:31:43 »
Coś takiego wymaga licencji oddziałowej na pracę zdalną?

Nie, licencja oddziałowa ma taki sam wpływa na działanie programu jak Twój wątek - żaden. Szukaj w środowisku, w którym są uruchamiane programy.
Daniel, Białystok.

Offline Skeetch

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 5
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: Subiekt GT 1.73
Komunikat o brakujących licencjach
« Odpowiedź #2 dnia: Maj 14, 2025, 10:55:31 »
Ok. Jakaś sugestia co mogę sprawdzić?
Subiekt wyświetla listę baz, więc podejrzewam że połączenie z bazą jest i porty pod SQL serwer są prawidłowo ustawione.
Subiekt podczas sprawdzania licencji jeszcze gdzieś się łączy? Zastanawiam się co jeszcze mogłoby go blokować

Forum Użytkownikow Subiekt GT

Komunikat o brakujących licencjach
« Odpowiedź #2 dnia: Maj 14, 2025, 10:55:31 »