Autor Wątek: Bardzo wolna płatność kartą.  (Przeczytany 1513 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline tomek-roman

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 12
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: 1.65
Bardzo wolna płatność kartą.
« dnia: Kwiecień 19, 2023, 17:56:47 »
Witam,
co może być przyczyną, że bardzo wolno pojawia się kwota na terminalu płatniczym po wybraniu płatności za pobraniem? potem też akceptacja i czekanie na paragon...

wcześniej wbijaliśmy kwotę ręcznie i było szybko, ale pomyłki się zdarzały...

czy ma ktoś podobny problem?

Offline dkozlowski

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 17064
  • Reputacja +798/-27
  • Wersja programu: GT/Navireo/nexo
Odp: Bardzo wolna płatność kartą.
« Odpowiedź #1 dnia: Kwiecień 19, 2023, 19:46:44 »
Stary i wolny terminal.
Daniel, Białystok.

Offline socha86

  • Zaawansowany użytkownik
  • ****
  • Wiadomości: 576
  • Reputacja +14/-0
  • Wersja programu: Subiekt GT, Rachmistrz GT - najnowsze
Odp: Bardzo wolna płatność kartą.
« Odpowiedź #2 dnia: Kwiecień 20, 2023, 16:29:32 »
Co masz na myśli pisząc bardzo powoli? Podaj liczby 5, 10, a może 30 s.? Jak masz podłączoną drukarkę/terminal?
U mnie zawsze pierwsza transakcja idzie znacznie dłużej (ok 30 s.) niż kolejne. Niestety wymiana terminala na nowszy model jeszcze bardziej pogorszyła sytuacje.
Zauważyłem, że aktualizacja sterowników wiele zmienia - na początku jak zacząłem korzystać z SUZ strasznie długo trwało łączenie (każde) - klient potrafił zabrać towar i wyjść ze sklepu, a tu dopiero wyjeżdżał paragon. Jakiś rok/półtora roku temu sytuacja była znacznie lepsza po aktualizacji sterowników - cała transakcja była bardzo szybka. Niestety międzyczasie zostało wypuszczonych kilka aktualizacji SUZ i sterowników i całość się pogorszyła  :( 

Offline Artwi

  • Aktywny użytkownik
  • ***
  • Wiadomości: 187
  • Reputacja +3/-0
  • Wersja programu: Insert GT aktualny
Odp: Bardzo wolna płatność kartą.
« Odpowiedź #3 dnia: Kwiecień 21, 2023, 14:57:41 »
Proszę sprawdzić ustawienia konfiguracyjne w tym terminalu. Miałem (byłem na urlopie i nie mogłem dopilnować) taką sytuację, że jakiś mędrzec syjonu instalujący terminal, nie ustawił w nim nazwy sieciowej urządzenia i w naszej sieci wcale nie działało, po czym oświadczył, że "przez wi-fi w jego telefonie działa", więc "to jest nasza wina" i "pewnie wasz administrator to zablokował". Gdy przyjechałem, to nie mogłem ustawić nazwy sieciowej terminala (nie mam do niego haseł) i jedynie jak się go dało zmusić do działania w naszej sieci, to ustawiając mu konfigurację sieciową (to jest dostępne bez haseł) na sztywno (bez DHCP) i działa, ale w sieci jest widziane przez router bez nazwy, jako nieznane urządzenie i działa podejrzenie wolno. Dzwonienie do tego mędrca nic nie daje, bo twierdzi, że wszystko jest cacy "bo z jego telefonu działa" (całkiem możliwe, że nie wie co to jest nazwa sieciowa urządzenia i jak to ustawić).
Mając na uwadze, że ewentualna krytyka może być, tak musimy zrobić, żeby tej krytyki nie było, tylko aplauz i zaakceptowanie.

Offline dkozlowski

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 17064
  • Reputacja +798/-27
  • Wersja programu: GT/Navireo/nexo
Odp: Bardzo wolna płatność kartą.
« Odpowiedź #4 dnia: Wrzesień 10, 2023, 09:37:33 »
Czy problem został rozwiązany ? Jeśli tak to w jaki sposób ?
Daniel, Białystok.

Forum Użytkownikow Subiekt GT

Odp: Bardzo wolna płatność kartą.
« Odpowiedź #4 dnia: Wrzesień 10, 2023, 09:37:33 »