Powiedz o nas znajomym ;-) www.forumsubiekta.pl
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Niestety nie, bo musiałabym wchodzić za każdym razem do starego zamówienia, kopiować jedną pozycję, wchodzić w nowe zamówieni, wklejać, zamykać, otwierać znowu stare, chyba że jest możliwość skopiowania od razu wszystkich linijek?
Cytat: Roksana Kuczyńska w Kwiecień 21, 2017, 12:20:20Niestety nie, bo musiałabym wchodzić za każdym razem do starego zamówienia, kopiować jedną pozycję, wchodzić w nowe zamówieni, wklejać, zamykać, otwierać znowu stare, chyba że jest możliwość skopiowania od razu wszystkich linijek?Fascynuje mnie skąd się biorą takie odpowiedzi.Bo albo sprawdziłaś i masz innego Subiekta niż my wszyscy (czyli cud!), albo nie sprawdziłaś ale i tak wiesz (skąd?) że nie działa.
Cytat: Roksana Kuczyńska w Kwiecień 21, 2017, 13:32:44Fascynuje mnie skąd się biorą takie odpowiedzi.Bo albo sprawdziłaś i masz innego Subiekta niż my wszyscy (czyli cud!), albo nie sprawdziłaś ale i tak wiesz (skąd?) że nie działa.A mnie fascynuje skąd się biorą takie buraki, ale z uprzejmości milczę.
Fascynuje mnie skąd się biorą takie odpowiedzi.Bo albo sprawdziłaś i masz innego Subiekta niż my wszyscy (czyli cud!), albo nie sprawdziłaś ale i tak wiesz (skąd?) że nie działa.
Może źle się wyraziłam, musiałabym kopiować pojedynczo, ponieważ nie mogę użyć tych skrótów - nie mam tego w abonamencie, szukam sposobów na kopiowanie zamówienia, które są w pakiecie podstawowym, stąd pytanie o możliwość skopiowania całego zamówienia i zmiany daty realizacji, lub jakichś innych rozwiązań niż skróty/wybór opcji po kliknięciu myszą.
Cytat: Roksana Kuczyńska w Kwiecień 21, 2017, 13:32:44Może źle się wyraziłam, musiałabym kopiować pojedynczo, ponieważ nie mogę użyć tych skrótów - nie mam tego w abonamencie, szukam sposobów na kopiowanie zamówienia, które są w pakiecie podstawowym, stąd pytanie o możliwość skopiowania całego zamówienia i zmiany daty realizacji, lub jakichś innych rozwiązań niż skróty/wybór opcji po kliknięciu myszą.Nie uważa Pani, że o braku abonamentu należałoby poinformować na samym początku? Oszczędziłoby to zbędnych nerwów.Przecież komunikat ma Pani jasny i czytelny.