Dzień dobry,
pracujemy z Subiektem GT w wersji 1.78. Większość pracowników działa w lokalnej sieci na lokalnych komputerach, korzystając z bazy danych na serwerze (Windows Server 2022).
Księgowa pracuje zdalnie, łącząc się z serwerem przez Zdalny pulpit.
Poszukujemy rozwiązania następującego problemu.
Podczas generowania zestawień (np. Sprzedaż wg pracowników za pół roku) przekraczany jest czas oczekiwania na odpowiedź serwera.
Korzystając z wiedzy zawartej w insertowej pomocy, zmieniliśmy ustawienia w rejestrach i na końcówkach sieciowych problem został rozwiązany (Command Timeout ustawiony na 300).
Przy połączeniu RDP, mimo poprawnego zapisu w rejestrach wykonanego u danego użytkownika przez administratora, komunikat o błędzie nadal się pojawia, co w konsekwencji uniemożliwia wykonanie zleconego zestawienia.
Administrator serwera na swoim koncie generuje zestawienia poprawnie (przy połączeniu RDP).
Anka