#subiektgt #emszmal #homebanking
Cześć,
staram się w firmie zautomatyzować płatności za faktury zakupowe. Jak prawidłowy wygląda taki proces?
Znalazłem program emSzmal, który potrafi eksportować wyciągi do GT (też homebanking) oraz rozliczanie zamówień.
Obowiązek zapłaty dostajemy w dwóch wypadkach:
otrzymania proformy
otrzymania faktury do oplacenia z terminem odroczonym
Cel:
pracownik dostaję proforme do opłacenia, wprowadza ją do subiekta. Płatność można wysłać do homebankingu w postaci pliku ELIXIR - IBAN.
Plik importuje w panelu swojego banku w przeglądarce (mBank). Płatność trafia do koszyka. Opłacam go.
emSzmal wysyła operacje bankowe do Subiekta
płatność należności jest automatycznie kojarzona i oznaczona w Subiekcie jako opłacona
Podobna sytuacja w fakturach z odroczoną płatnością, eksport płatności do homebankingu po wprowadzeniu faktury.
Chcę by pracownik A wprowadzał zamówienia do opłacanie, pracownik B je opłacał. Dzięki temu pracownik A ma wgląd, czy zamówienie zostało opłacone.
Jak wygląda to u Was w firmie? Czy znacie osoby, które opracują cały scenariusz, czy też go odpłatnie wdrożyć?
Poszukuje również osób do stałej współpracy, która specjalizuje się w takich rozwiązaniach, również BI, analityka, usprawnianie procesów logistycznych i ecommerce.