Forum Użytkownikow Subiekt GT
InsERT GT => Subiekt GT => Wątek zaczęty przez: cptbombax w Lipiec 20, 2021, 11:01:48
-
Witam,
Dziś jedna z osób z firmy zgłosiła problem , że przy otwieraniu zakładki zamówienia od klienta program zawiesza się (brak odpowiedz) po czym wyrzuca krytyczny błąd programu . Co ciekawe zanim kliknie się czy chce się uruchomić ponownie program "w tle" zamówienia od klienta się odpalają, wszystko płynnie działa, więc ma problem z otwarciem. Dodatkowo na innych kontach ten problem nie występuje. Co może powodować ten problem, dodam, że w podglądzie zdarzeń wyrzuca błąd z kernelbase, skanowałem system dism oraz sfc , coś tam naprawiło, ale nie poprawiło to działania programu. Każda inna zakładka działa, tylko nie zamówienia od klienta na tym konkretnym koncie. Wersja 1.67 H1
-
Należy zacząć od usunięcia ustawień filtrów i listy.
-
Witam ponownie, dokładnie tak udało się rozwiązać problem jeszcze zanim Pan napisał, ale diagnoza trafna :D. Pracownik ustawił na jednym z większych magazynów na przedział czasu "nieokreślony" więc próbowało pobrać chyba wszystko z kilku lat. Po zmianie magazynu na jakiś mniejszy dało się wejść, zmienić przedział i działa. Dziękuję za odpowiedź :).
-
Lista zamówień jest problematyczna (liczy stopień realizacji co powoduje problemy wydajnościowe), polecam w takim razie usunięcie zrealizowanych zamówień i później regularne ich usuwanie.