Autor Wątek: Błąd w obsłudze wypłat bankowych split payment?  (Przeczytany 1326 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline yemet

  • Zaawansowany użytkownik
  • ****
  • Wiadomości: 1284
  • Reputacja +47/-1
  • Wersja programu: Navireo
Błąd w obsłudze wypłat bankowych split payment?
« dnia: Lipiec 24, 2018, 13:29:21 »
W 1.53 SP2 przy dodawaniu wypłaty split paymentem Subiekt nie sprawdza czy na rachunku VATowskim jest odpowiednia ilość środków - zawsze robi wypłatę na całą wskazaną kwotę VATu z rachunku VATowskiego co w przypadku braku środków na koncie VAT rozwala saldo na tym rachunku.

To bug czy to ma się tak zachowywać?

Offline yemet

  • Zaawansowany użytkownik
  • ****
  • Wiadomości: 1284
  • Reputacja +47/-1
  • Wersja programu: Navireo
Odp: Błąd w obsłudze wypłat bankowych split payment?
« Odpowiedź #1 dnia: Lipiec 24, 2018, 13:59:14 »
Ogarnąłem temat - trzeba poprawić z łapy kwotę w polu "Kwota z rachunku VAT"  ::)

F1 mówi:
Cytuj
Kwota z rachunku VAT - kwota, która została fizycznie pobrana z rachunku VAT. Domyślnie jest równa kwocie VAT. Natomiast jeśli na rachunku VAT nie będzie wystarczającej ilości środków, to zostanie z rachunku pobrana kwota do wysokości salda rachunku. Kwota może wynosić zero, w przypadku braku środków na rachunku VAT.

Co sugeruje, że program powinien sprawdzić czy na koncie VAT są dostępne środki...
« Ostatnia zmiana: Lipiec 24, 2018, 14:02:26 wysłana przez yemet »

Odp: Błąd w obsłudze wypłat bankowych split payment?
« Odpowiedź #1 dnia: Lipiec 24, 2018, 13:59:14 »