Dzień dobry,
Mam następujące zapytanie:
Jesteśmy firmą zobligowaną do składania deklaracji BDO (sprawozdanie o opakowaniach wprowadzonych na polski rynek), w której to musimy określić między innymi: rodzaj oraz masę sprowadzanych z zagranicy opakowań a także dodatkowo jeśli są jakieś produkty zawierające w sobie baterie i akumulatory - określić rodzaj akumulatora oraz jego masę.
Pytanie w jaki sposób zorganizować to w Subiekcie aby w jak najprostszy sposób wyciągnać takie dane do deklaracji?
Wstępny plan jest taki, aby do każdego produktu który kupujemy za granicą - dodawać przy tworzeniu kartoteki towarowej odpowiednie informacje - "masa opakowania", "rodzaj opakowania", "masa baterii", "rodzaj baterii" oraz ewentualne inne pola które byłyby potrzebne.
I tu pierwsze pytanie w jaki sposób dodawać takie dane do kartotetki? Jedyną opcję jaką znalazłem na ten moment to dodawanie ręcznie własnych pól w zakładce "Własne":

I tu drugie pytanie czy jeśli nawet dodawalibyśmy takie pola ręcznie w kartotekach towarowych to czy później będzie możliwość stworzenia własnego zestawienia, które zliczałoby wszystkie te wartości wag, rodzajów opakowań i baterii np. z podanego przedziału czasowego?
Czy ktoś spotkał się z takim problemem i wie jak sobie z tym najprościej poradzić lub ma jakieś gotowe rozwiązanie pod Subiekta?

Pozdrawiam