Forum Użytkownikow Subiekt GT

InsERT GT => Subiekt GT => Wątek zaczęty przez: RafalOlek w Czerwiec 29, 2022, 12:03:59

Tytuł: Nie mogę rozchodować towaru, komunikat dyspozycja
Wiadomość wysłana przez: RafalOlek w Czerwiec 29, 2022, 12:03:59
Przyjąłem towar 27.06.2022 poprzez PZ w ilości 7mb
Nie było na nim żadnego ruchu. Ta sama ilość widnieje w polu "Dostępne". Dziś chciałem go rozchodować. Wybieram towar poprzez "rozbicie pozycji" ale pojawia mi się dymek "Dyspozycja" i pozycja znika. Wygląda to tak jakby brakowało reszty komunikatu (załącznik).
Czy ktoś wie o co chodzi?
Tytuł: Odp: Nie mogę rozchodować towaru, komunikat dyspozycja
Wiadomość wysłana przez: dkozlowski w Czerwiec 29, 2022, 13:08:11
Powinien wiedzieć wybrany serwisant programu... Zgadując - zapewne jest to logiczne uszkodzenie bazy danych na skutek błędu programu - pewność można mieć po analizie bazy danych. Możesz jeszcze sprawdzić ilość pozostałą z dostawy.