Autor Wątek: Nie mogę rozchodować towaru, komunikat dyspozycja  (Przeczytany 959 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline RafalOlek

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 1
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: 1.4
Nie mogę rozchodować towaru, komunikat dyspozycja
« dnia: Czerwiec 29, 2022, 12:03:59 »
Przyjąłem towar 27.06.2022 poprzez PZ w ilości 7mb
Nie było na nim żadnego ruchu. Ta sama ilość widnieje w polu "Dostępne". Dziś chciałem go rozchodować. Wybieram towar poprzez "rozbicie pozycji" ale pojawia mi się dymek "Dyspozycja" i pozycja znika. Wygląda to tak jakby brakowało reszty komunikatu (załącznik).
Czy ktoś wie o co chodzi?

Offline dkozlowski

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 17056
  • Reputacja +798/-27
  • Wersja programu: GT/Navireo/nexo
Odp: Nie mogę rozchodować towaru, komunikat dyspozycja
« Odpowiedź #1 dnia: Czerwiec 29, 2022, 13:08:11 »
Powinien wiedzieć wybrany serwisant programu... Zgadując - zapewne jest to logiczne uszkodzenie bazy danych na skutek błędu programu - pewność można mieć po analizie bazy danych. Możesz jeszcze sprawdzić ilość pozostałą z dostawy.
Daniel, Białystok.

Forum Użytkownikow Subiekt GT

Odp: Nie mogę rozchodować towaru, komunikat dyspozycja
« Odpowiedź #1 dnia: Czerwiec 29, 2022, 13:08:11 »