Skoro jesteśmy przy Elzabie to wycinek z regulaminu Elzabu dla urządzeń "Online Ready":
4. Skorzystanie z usługi, o której mowa w pkt. 3 przez Klienta odbywa się poprzez pisemne zgłoszenie zlecenia do Autoryzowanego Partnera Serwisowego ELZAB, który dokona deinstalacji kasy i innych, wymaganych prawem czynności oraz odeśle kasę do właściwego serwisu ELZAB. ELZAB wykona usługę Modernizacji w terminie 2 dni roboczych od momentu otrzymania kasy, po czym odeśle ją do Autoryzowanego Partnera.
oraz:
6. Koszt wykonania Modernizacji wynosi 200 zł netto. Kwota zostanie powiększona o podatek VAT w wysokości obowiązującej w momencie realizacji usługi.
7. ELZAB zastrzega, iż z usługą Modernizacji mogą być związane dodatkowe koszty np. odczytu pamięci fiskalnej przed rozpoczęciem Modernizacji, transportu, itp., które ponosi Klient według cennika obowiązującego u Autoryzowanego Partnera Serwisowego ELZAB.
A jak wygląda owa modernizacja do online napisałem w poprzednich postach.
Kasy online staną się faktem ale przyjdzie jeszcze na nie poczekać.
Ja swoim Klientom którzy muszą mieć kasę na już, którą będą zmuszeni przez ustawę wymienić na online sprzedaję najtańsze "przejściowe" urządzenie a później wdrożymy rozwiązanie docelowe.
Nie bawię się w żadne "online ready" bo to tylko niepotrzebna strata czasu, a zysk dla Klienta (jeśli w ogóle) mizerny.