Forum Użytkownikow Subiekt GT

InsERT GT => Subiekt GT => Wątek zaczęty przez: Radar41 w Maj 17, 2019, 11:12:21

Tytuł: Płatność kartą - jak wycofać ?
Wiadomość wysłana przez: Radar41 w Maj 17, 2019, 11:12:21
Witam.

Subiekt GT, wersja 1.55SP1

Skonfigurowany Terminal Ingenico iCT250 w taki sposób, że po wybraniu płatności "karta" w sprzedaży czy to paragon czy Faktura Sprzedaży program sam przesyła żądaną kwotę na terminal i czeka na użycie karty. Wszystko rozlicza się prawidłowo.

Ale problem występuje w przypadku, kiedy wystawiam klientowi fakturę na opóźniony termin płatności : przelew 14dni
Ów klient przychodzi do mnie po kolejny towar i oświadcza: "to weź mi tą starą fakturę "zdejmij", zaraz Ci ją zapłacę - kartą"

Wchodzę : Rozrachunki --> Rozrachunki z Kontrahentem -> Wpisuje Jan Kowalski.

Wyświetlają mi się jego faktury. Klikam na właściwą i Rozlicz : Sposób zapłaty: karta i OK

Wtedy po drugiej stronie tabelki wskakuje ten sam numer fv i że rozliczone cesją karta, ale mi na terminal żadnej kwoty nie przesyła, a jak chciałbym ręcznie wprowadzić jakąś kwotę i po prostu przepuścić płatność ot tak, żeby się zgadzało, to nie mam takiej możliwości, bo w terminal żadnej kwoty z ręki wbić nie mogę.

Co jest nie hallo i jak to rozwiązać ? Oraz jak wycofać teraz tą płatność kartą, bo jak kliknę w Historię rozliczenia tej faktury i zrobię Rozkojarz to mi odpowiada, że nie można.
Na ten moment klientowi kazałem przelać, ale ślad pozostał
Tytuł: Odp: Płatność kartą - jak wycofać ?
Wiadomość wysłana przez: dkozlowski w Maj 17, 2019, 17:40:31
Skonfiguruj obsługę terminala w parametrach należności, wycofanie rozliczenia cesją realizuje się poprzez usunięcie tej cesji w module "Cesje".