Forum Użytkownikow Subiekt GT

InsERT GT => Subiekt GT => Wątek zaczęty przez: kzfzary w Luty 11, 2019, 13:53:44

Tytuł: Plik JPK - problem
Wiadomość wysłana przez: kzfzary w Luty 11, 2019, 13:53:44
Witam

Obawiam się, ze co miesiąc będę dodawał posty odnośnie tego pliku  ;D ;D Więc przy próbie Generowania pliku JPK napotkałem taki błąd - "zakres wersji nie zgadza się z wybranym okresem" ... Dodam, że mam najnowszą wersję Subiekta GT. Zrobiłem jeszcze dzisiaj rano aktualizację.

może ktoś coś wie na ten temat?
 
(https://images92.fotosik.pl/122/be011300927bf06emed.jpg) (https://www.fotosik.pl/zdjecie/be011300927bf06e)
Tytuł: Odp: Plik JPK - problem
Wiadomość wysłana przez: dkozlowski w Luty 11, 2019, 14:09:10
Nie pisz "najnowszą" tylko podaj numer wersji programu... Zdarzały się przypadki błędnej instalacji programu i/lub kombinowania przy binariach programu, która skutkowała między innymi brakiem nowych deklaracji, w tej sytuacji byłoby najprościej serwisowo przedłużyć datę obowiązywania deklaracji, alternatywa to czyta instalacja programów Insertu i ponowna konwersja bazy danych.
Tytuł: Odp: Plik JPK - problem
Wiadomość wysłana przez: candy w Luty 11, 2019, 14:31:16
No przecież masz wyraźnie napisane jaką ma wersję  ;)