Moi drodzy, nie wiem czemu ten festiwal w wykonaniu kolegi mam zawdzięczać, ale dziękuję za powitanie z fajerwerkami.
Wydaje się oczywiste - opisałeś problem, zadałeś pytania, poprosiłeś o pomoc - ja odpowiedziałem.
Ad rem
"Kompetentne osoby", które nie poradziły sobie z prostą konfiguracją drukarek przez RDP - sam sobie zaprzeczasz w jednym zdaniu... Ja nie podważam prawdziwości uprawnień tylko ich praktyczną wiedzę - prawa jazdy są wszystkie takie same, a umiejętności kierowców skrajnie różne ...
Nie zaprzeczam sobie, a propo czego Ty człowieku w ogóle piszesz?
Przeczytaj co sam napisałeś, przeczytaj co odpowiedziałem pomyśl i odpowiedz - jak można nazwać kogoś "kompetentną osobą" skoro nie poradziła sobie z tak prostym problemem i mało tego, nie spytała kogoś kto wie, aby rozwiązać Twój problem ?
Czy czytasz i rozumiesz co napisałem?
Najwyraźniej nic z tego nie rozumiem, więc napisz raz jeszcze, a najlepiej najzwyczajniej w świecie zadzwoń.
Tym tokiem rozumowania Twoje prawo jazdy ma się tak samo jak umiejętności szkolonych serwisantów.
Dokładnie to chciałem przekazać - tak jak na podstawie mojego prawa jazdy nie ocenisz moich umiejętności prowadzenia auta, tak samo na podstawie dyplomu serwisanta nie ocenisz jego praktycznej wiedzy i doświadczenia. Dzwoni ?
Tworzysz jakieś personalne złożenia i ataki wobec mnie jakbym coś promował.
Jak wyżej (Najwyraźniej nic z tego nie rozumiem, więc napisz raz jeszcze, a najlepiej najzwyczajniej w świecie zadzwoń.)
To ludzie szkoleni przez Insert...
Tym bardziej jestem zdziwiony, że macie tyle problemów i szukasz pomocy po forach internetowych.
brali kasę i taki rozwiązania nam zaproponowali.
Ja to widzę inaczej - to Wy im płaciliście i akceptowaliście ich rozwiązania, a różnica jest taka, że mogliście sami wybrać zarówno dostawcę programu jak i proponowane rozwiązania.
Dzwoni czy nie dzwoni?
Nic, a nic.