Autor Wątek: Pomoc/zlecenie płatne w sprawie rozchodów wewnętrznych  (Przeczytany 2412 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline cwir

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 3
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: Subiekt GT
Pomoc/zlecenie płatne w sprawie rozchodów wewnętrznych
« dnia: Grudzień 04, 2020, 21:41:36 »
Charakter naszej działalności to kupowanie większych opakowań drobnych przedmiotów po 5000 sztuk np. a następnie przepakowywanie i sprzedaż w opakowaniach po 1000 i 100 sztuk (czasem całe 5000). I tu zaczyna się problem bo nie da się z góry ustalić, że dane opakowanie przepakowujemy na 3x1000 i 20x100 ponieważ popyta na dane opakowania jest bardzo zmienny. W programie jest to okropnie uciążliwe bo na każde takie opakowanie trzeba ręcznie wykonywać rozchód, a następnie przychód.

Czy mielibyście pomysł jak to usprawnić lub chociaż zautomatyzować ten proces poprzez jakąś integrację np:


Wykonywała by automayczne akcje typu:
1. Otwieramy tą integrację w subiekcie
2. Skanujemy kod opakowania
3. Na podstawie wcześniej zaprogramowanej akcji wykonują się dwa dokumenty, rozchód dużego opakowania 5000, a następnie przychód małych.

Czy może ktoś ma jakieś prostsze, sprytniejsze rozwiązanie tego problemu?

Offline socha86

  • Zaawansowany użytkownik
  • ****
  • Wiadomości: 574
  • Reputacja +14/-0
  • Wersja programu: Subiekt GT, Rachmistrz GT - najnowsze
Pomoc/zlecenie płatne w sprawie rozchodów wewnętrznych
« Odpowiedź #1 dnia: Grudzień 04, 2020, 22:07:22 »
Przyjąć towar jako komplet i robić zmontuj

Forum Użytkownikow Subiekt GT

Pomoc/zlecenie płatne w sprawie rozchodów wewnętrznych
« Odpowiedź #1 dnia: Grudzień 04, 2020, 22:07:22 »