Autor Wątek: Pomyłka podczas odbioru sprzedazy. Jak wybrnąć?  (Przeczytany 1830 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Mord13

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 3
  • Reputacja +0/-0
  • Wersja programu: subiekt gt
Pomyłka podczas odbioru sprzedazy. Jak wybrnąć?
« dnia: Marzec 18, 2019, 17:50:37 »
  Witam.

 Jestem uzytkownikiem kasiarza oraz subiekta gt. Ostatnio podczas odbioru sprzedazy niechcący odebrałem sprzedaz kasiarzem sluzacym do odbioru sprzedarzy z innej kasy fiskalnej. Przerwałem odbiór w trakcie. utworzylo raport transmisji w kasiarzu(do momentu przerwania). Probowałem nasepnie odebrac prawidłowym Kasiarzem, niestety wyswietlil sie komunikat brak danych do odbioru. Jak odzyskac dane przedazy? Gdzie zapisały sie ściagniete dane? nie moge znależc opcji eksport czy cos takiego
Prosze o pomoc
 pozdrawiam

Subiekt gt 1.53 SP2
kasiarz gt 1.53 SP2

Offline Chris

  • Zaawansowany użytkownik
  • ****
  • Wiadomości: 2846
  • Reputacja +275/-0
  • Wersja programu: GT, Nexo - aktualne
Odp: Pomyłka podczas odbioru sprzedazy. Jak wybrnąć?
« Odpowiedź #1 dnia: Marzec 18, 2019, 23:11:45 »
Zacytuję, bo myślę, że jest dobrze opisane:
Cytuj
Odczyt danych z kasy powoduje automatyczne zerowanie liczników sprzedaży w urządzeniu, więc jeśli nie uda się wczytać tych danych do Subiekta, sterownik zapisuje ich kopię w pliku OBROTY.xml, aby nie utracić jedynego źródła danych o sprzedaży. Dopóki ten plik istnieje, każda próba wykonania odbioru sprzedaży skutkuje odczytem danych z pliku, a nie z urządzenia.
i
Cytuj
po wyzerowaniu sprzedaży w kasie, subiekt zapisuje dane o sprzedaży w konfiguracji tej kasy
i przy probie nieudanego wykonania zapisu paragonu można ponownie ją wykonać
należy przegrać z jednego do drugiego pliku dane o sprzedaży i ponownie odebrać sprzedaż już na właściwiej kasie
ProgramData/Insert/KasiarzGT/.... i tu powinny być 2 katalogi z kasami a w dniach odpowiednie pliki z danymi
Krzysztof, Radom

Offline Przemol

  • Aktywny użytkownik
  • ***
  • Wiadomości: 261
  • Reputacja +0/-0
Odp: Pomyłka podczas odbioru sprzedazy. Jak wybrnąć?
« Odpowiedź #2 dnia: Styczeń 24, 2020, 19:11:49 »
U mnie też się nie odebrała sprzedaż z braku powiązania kodu - jednak nie ma pliku obroty.xml a w kasie sprzedaży brak.

Forum Użytkownikow Subiekt GT

Odp: Pomyłka podczas odbioru sprzedazy. Jak wybrnąć?
« Odpowiedź #2 dnia: Styczeń 24, 2020, 19:11:49 »